nordan18 Startet 19.Januar.2015 Del på Facebook Startet 19.Januar.2015 Har en Wallas safeflame 800 med viftelokk som har vært en snartur nede hos fiskene i sjøen.:-) Har fått alt til og virke nå untatt at pumpa ikke vil starte.Har sjekket at pumpa virker.Kan da noe annet være galt enn at det er noe feil på kretskortet? Håper jo dette ikke er en "Lost Case" :-) Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 20.Januar.2015 Del på Facebook Svart 20.Januar.2015 Har hele apparatet vært på besøk hos fiskene? I så fall må du regne med å skifte all elektronikk, men jeg skal prøve å hjelpe deg litt på vei: Under kretskortet, festet i klemme i godset, finner du en termostat. Denne heter 362406, og en akkurat likedan finner du i viftelokket. Denne styrer pumpen. Er en (eller begge) defekt vil ikke pumpen gå. Er det ikke forbindelse gjennom termostaten er den defekt. I tillegg sitter det en annen termostat i viftelokket som heter 362408. Denne styrer viftelokket når det skal slå inn og når det skal slås av. Oversikt over termostater Ledningssett til viftelokk kan bestilles: nr 363045 I viftelokket finnes 2 viftemotorer, og den samme motoren er også på selve kokeapparatet. Må sikkert skiftes. Kretskortskjema og komponentliste finner du i dokumentarkivet, #2 Viftemotorer og termostater har jeg på lager, kretskort og ledningssett på bestilling. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.