jeb Startet 20.Januar.2015 Link til dette innlegget Startet 20.Januar.2015 (redigert) Hva koster det og kjøpe kabler til brukt kartplotter Raytheon RL70C. Og hvor får jeg kjøpt dette. jeb Redigert 20.Januar.2015 av jeb (see edit history) Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Møkkalasset Svart 20.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2015 Hvorfor selges den uten kabler? Jeg solgte en brukt plotter. Ingen mulighet til å få ut kablene i et stykke, da de var stripset fast i båtens "hovedkabelgate", men fikk ut noen meter, samt begge ender (Pluggene). Da kan man jo skjøte opp nye, evt kjøpe komplett nye. Kanskje linken nedenfor kan hjelpe deg til å finne ut hva slags kabler du skal ha. http://www.manualslib.com/manual/314117/Raymarine-Rl70c.html Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 20.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2015 takk Jeg fant parts no ,nå gjenstår og finne noen som selger den jeb Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Sjeldenutpå Svart 20.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2015 Skal du ha alle kablene? Sjekk ebay ! Eg trur denne type plotter har vert solgt med både ny og gammel radar-dome, og lurer på om de er forskjellig i radarenden. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
jeb Svart 21.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2015 (redigert) god ide , skal sjekke ebay. jeb da har jeg sjekke på ebay holder det kun med denne jeg skal ikke bruke radar på den Redigert 21.Januar.2015 av jeb (see edit history) Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Møkkalasset Svart 21.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2015 (redigert) Du trenger Powerkabel og antenne. (Eller er det kanskje innebygget antenne i denne?) NMEA kabel trenger du kun hvis du skal koble til VHF, Radar, Autopilot o.s.v.. Det er vel egen plugg til ekkolodd kanskje? Redigert 21.Januar.2015 av Møkkalasset (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 21.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2015 Antenne? er det ikke innebygget i disse, jeg tenke og bruke den både oppe og nede. jeb Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Sjeldenutpå Svart 21.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2015 Eg kan sjå i nokre bokser om eg har powerkabel til overs. Kanskje googlesøk kan gi svar på om den har innebygget antenne ? , men det er eg ganske sikker på at den ikkje har. Antenna har 5 kabler og skal kobles til den buede seatalkpluggen med 3 kontakter, i tillegg til batteri. Du må altså avklare om det er innebygget gps først. Og om du skal bruke den både oppe og nede så trenger du dobbelt opp med kabler ? Eller har du eit sett ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
jeb Svart 22.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2015 Jeg har ikke kjøpt den ennå,fordi jeg må finne ut hva jeg trenger i tillegg til kabler, denne må vel også egen kartbrikke også blir kansje like dyr som og kjøpe ny. jeb Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
JRK Svart 22.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2015 RL70 har ikke innebygd GPS antenne En ny koster 3000 på seatronic. Du får uorginale NMEA GPS antenner fra 1500 Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 22.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2015 Da får det bli med det. hva koster denne ny da med kart og gps jeb. Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Sjeldenutpå Svart 22.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2015 Er vel utgått ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
inhe Svart 15.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2024 Har også en Raytheon RL70C. Noen som vet hvor man kan få tak i kartbrikker? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.