Jump to content

Nødvendig vedlikeholdskunnskap om påhengs (hva må kunnes?)


Kenneth82

Recommended Posts

Vanntett mobil og reservemobil, vanntett flyttende vhf og redningsflåte :smiley:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post

Om du opplevr at mdet ikke fins liv i det hele tatt når du skal starte, noe jeg opplevde noen ganger med mine tre Yamaha, så sjekk at girhendelen står helt i nøytral. Det skulle så lite til at en ikke så at den sto litt forover, men det var likevel nok til at den ikke ville starte. Om det er Slik på de nye vet jeg ikke, men greit å ha i bakhodet:)

Link to post

TS spør vel om hva man bør kunne gjøre mens man er ute på fjorden og da er fortsatt mitt svar å sørge for å ha strøm på mobilen (og gjerne en vhf)! Skifte propell, olje, oljefilter, tennplugger osv kan da ikke være seriøse svar på spørsmålet som er stilt?

 

Ekstra propell og verktøy for å skifte den er absolutt seriøst ment fra min side. Men nå bor jeg på Svalbard, da, og her er det både høy sannsynlighet for å skade propellen og langt til nærmeste hjelp.

Bundin er bátleysur maður

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...