Teerex Svart 22.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2015 Vanntett mobil og reservemobil, vanntett flyttende vhf og redningsflåte Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
haugi Svart 23.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2015 Om du opplevr at mdet ikke fins liv i det hele tatt når du skal starte, noe jeg opplevde noen ganger med mine tre Yamaha, så sjekk at girhendelen står helt i nøytral. Det skulle så lite til at en ikke så at den sto litt forover, men det var likevel nok til at den ikke ville starte. Om det er Slik på de nye vet jeg ikke, men greit å ha i bakhodet:) Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 23.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2015 TS spør vel om hva man bør kunne gjøre mens man er ute på fjorden og da er fortsatt mitt svar å sørge for å ha strøm på mobilen (og gjerne en vhf)! Skifte propell, olje, oljefilter, tennplugger osv kan da ikke være seriøse svar på spørsmålet som er stilt? Ekstra propell og verktøy for å skifte den er absolutt seriøst ment fra min side. Men nå bor jeg på Svalbard, da, og her er det både høy sannsynlighet for å skade propellen og langt til nærmeste hjelp. Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.