Frivakten Startet 25.Januar.2015 Del på Facebook Startet 25.Januar.2015 Kommentarer til nyervervet klassisk turseiler i mahogny. SY AMAZONA, NOR11389. Bygget i 1964 på Storebro Verft. Tegnet av Olle Enderlein. Byggenr. 203. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Havgap Svart 25.Januar.2015 Del på Facebook Svart 25.Januar.2015 Gratulerer med flott båt. Det er mye info på nett, se nederst på siden, http://olof.tiselius.se Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 25.Januar.2015 Del på Facebook Svart 25.Januar.2015 flott båt! Gratulerer. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Lazyjack Svart 25.Januar.2015 Del på Facebook Svart 25.Januar.2015 Den ser flott ut! Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 25.Januar.2015 Del på Facebook Svart 25.Januar.2015 Nydelig båt. Klassiske, fine linjer. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Bertramsen Svart 29.Januar.2015 Del på Facebook Svart 29.Januar.2015 Mine foreldre hadde en slik fra 1987-2000 ca. Nydelig båt som jeg hadde mange fine opplevelser i. Sitér dette innlegget Link to post
Festina_Lente Svart 29.Januar.2015 Del på Facebook Svart 29.Januar.2015 Gratulerer! "Liker" svenske seilbåter, klassikere og OE-design. Ønsker deg fair winds og mange gode opplevelser med denne! Sitér dette innlegget Link to post
ydalir Svart 29.Januar.2015 Del på Facebook Svart 29.Januar.2015 Liker :-) Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 29.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2015 (redigert) Båt og motor er over 50 år og har stort sett aldri overvintret på land, men på sjøen uten landstrøm, el.lensepumper, varme etc. Fullstendig fri for råte og skader. Dekket er slipt en gang og fått et epoxybelegg (Westsystem). Skroget er mahogny og malt fra fabrikk i byggeåret. I ettertid flekket og malt med Shipolin. Ergo lite vedlikehold.Kahyttak og sittebrønn glassfiber fra fabrikk.Bronse skroggjennomforinger og luker. Seilene og fall er vel det eneste som skiftet ut. Kvalitet fra Storebro :-) Redigert 29.Januar.2015 av Frivakten (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Louis Svart 6.August.2020 Del på Facebook Svart 6.August.2020 Gratulerer! Nydelig båt. jeg har maken "Tulla" som jeg holder på å restaurere. Hun har fått prøvd seg litt i sommer før arbeidet fortsetter i vinter. Min var ett love funn. Seiler som en drøm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.