Jump to content

Hvor i Nord er dette?


Cruise

Recommended Posts

Ingen som ser ut til å ha gjenkjent #72 ennå.  Det er Renga, øst for Rødøy.  Fin plass, og så går det sti opp i fjellet til 2 huler hvofrar det under krigen ble rapportert over radio til England om tysk skipstrafikk http://www.friluftsrad.no/polarsirkelen/3064.Apning-av-Krigsminnestien-pa-Renga.html .

 

Ellers så var jeg på Myken for et par uker siden og smakte på whiskyen som er nevnt i innlegg lengre opp.  Den var ikke lagret lenge nok til å kunne kalles whisky da det kreves minimum 3 år, men smaken var det ingen grunn til å klage på.  Jeg fikk også en omvisning på destilleriet, og jeg fikk se 40-litersfatet som jeg er medeier i.  Den skal tappes over på flasker i 2025 så jeg har forhåpentlig noe godt i vente, og i mellomtiden et påskudd til å seile innom Myken litt oftere :-)bilde

Link to post
Share on other sites

Ellers så var jeg på Myken for et par uker siden og smakte på whiskyen som er nevnt i innlegg lengre opp.  Den var ikke lagret lenge nok til å kunne kalles whisky da det kreves minimum 3 år, men smaken var det ingen grunn til å klage på.  Jeg fikk også en omvisning på destilleriet, og jeg fikk se 40-litersfatet som jeg er medeier i.  Den skal tappes over på flasker i 2025 så jeg har forhåpentlig noe godt i vente, og i mellomtiden et påskudd til å seile innom Myken litt oftere :-)

 

bilde

Dette blir spennende Nevermind. Regner med det blir arrangert et skikkelig båttreff på Myken om ti år.

 

:cheers:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...