Luka68 Startet 29.Januar.2015 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2015 Ønsker og kjøpe høyglanserte syrefaste lengder ca 6-8 meter. Kanskje og lurer litt på om noen vet hvor jeg får tak i dette litt billig. Jeg ønsker rør som er 32-38x3mm og de vokser ikke på trær. Noen som kanskje har noe liggende kanskje. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 29.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2015 Beklager, men jeg har ikke et slikt rør liggende. Hvis du skal ha blank finish anbefaler jeg deg å kjøpe noe som kalles syrefast høyglanspolert dekorrør. Jeg kjøpte slike rør da jeg laget meg badeplattform, prisen var ikke høy. Jeg handlet på en bedrift her i Fredrikstad som heter Rustfri Industri, ligger på Selbak. En lengde er 6 meter. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Luka68 Svart 29.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2015 (redigert) Beklager, men jeg har ikke et slikt rør liggende. Hvis du skal ha blank finish anbefaler jeg deg å kjøpe noe som kalles syrefast høyglanspolert dekorrør. Jeg kjøpte slike rør da jeg laget meg badeplattform, prisen var ikke høy. Jeg handlet på en bedrift her i Fredrikstad som heter Rustfri Industri, ligger på Selbak. En lengde er 6 meter. Ja jeg vet om at det heter Høyglanserte blank. Får jo kjøpt mange typer men jeg ønsker og kjøpe de lengdeneI 3 mm tykkelse, og det har ikke alle. Men takk for info. Redigert 29.Januar.2015 av Luka68 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 29.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2015 Hva med å høre med Smith Stål i Holmestrand ? De burde ha slikt, eller om ikke, kunne fortelle deg hvor du får tak i det. Men jeg mener å huske at standard lengder på slike rør er 4 m. Sitér dette innlegget Link to post
Luka68 Svart 29.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2015 Hva med å høre med Smith Stål i Holmestrand ? De burde ha slikt, eller om ikke, kunne fortelle deg hvor du får tak i det. Men jeg mener å huske at standard lengder på slike rør er 4 m. Ja de kan jo ha det. Men standard på lengdene mener jeg er 6 M Men håpet kanskje noen hadde noe liggende, så at jeg kanskje slapp og kjøpe 12 meter. For trenger ca 7.5 meter og de selger jo bare hele lengder hvis ikke så tar de kapp tillegg og div for at de sitter igjen med en mindre bit. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.