111baat Startet 31.Januar.2015 Del på Facebook Startet 31.Januar.2015 Hei Ulyd i vifte, et lite dunk og da holder den opp noen minutter. Ga den litt WD40, men ser ikke ut til å hjelpe. Ca 2 år gammel, bare brukt i vintersesongen, ikke støv i båten. Sikkert lager. Noen som har tips? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 31.Januar.2015 Del på Facebook Svart 31.Januar.2015 Kontakt dem du kjøpte den av (hvis den ble kjøpt ny), det er 5 års reklamasjon i følge norsk regelverk (forutsatt at du ikke har åpnet den opp og begynt å mekke selv, da blir gjerne forhandlerens ansvar noe annet). Sitér dette innlegget Link to post
111baat Svart 31.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2015 Sikkert det beste, men tenkte jeg skulle høre om andre hadde erfaringer rundt dette Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 31.Januar.2015 Del på Facebook Svart 31.Januar.2015 (redigert) Har en slik selv som har vært i drift i alle fall et par år nå (kontinuerlig i sommer/tidlig høst-sesongen, mindre vinterstid p.gr.av at dieselfyren avfukter lufta). Denne har også en slags ujevn murrelyd, men dette har den hatt siden den var ny så tror ikke det er lageret. Lyden forsvant til dels da jeg satte avfukteren på et lite håndkle, så tror bare det er en slags ressonans det er snakk om for min avfukters del. Håper du finner ut av det Redigert 31.Januar.2015 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 31.Januar.2015 Del på Facebook Svart 31.Januar.2015 Importøren er i dette forumet. Søker du på modellnavnet, så finner du ham i noen tråder. Tror han het aquanauten.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.