Jump to content

Vann i plastsnekke, hva kan gjøres?

KarmaZ

Recommended Posts

Hei, jeg har båten stående på slipp. Begynte i høst og ta ned tak ol. for og få oversikt over kabler og gjennomføringer i taket. Men jeg opplever at når jeg tar handa oppi taket så kjenner jeg vann.. Nå er jo båten 30 år gammel, men er glassfiveren så dårlig at det pripper inn vann??

Samt at jeg opplever vann/fukt under sidene på båten, dvs. under der man går på sidene av båten. Der er bordene helt svarte av all fuktighet. Er det noe man kan gjøre med dette?

Guest Avmønstret#

Sikkert kondens det du kjente på flatene. Så er det vel nesten gitt at det kan være noe smådrypp fra en gjennomføring eller noe på en 30 år gammel båt.

Får håpe du har en båt uten distansemateriale som trekker vann/råtner osv for da kan det bli en del jobb... flere tråder om det her inne. Den mest omfattende er vel han med den gule seilbåten, sikkert noen som husker hvilken tråd.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...