Jump to content

Video inn på Garmin 4008 plotter.


Møkkalasset

Recommended Posts

I forbindelse med flytting av plotter fra gammel til ny båt, tenkte jeg å trekke kabler ferdig slik at alle opsjoner kan benyttes. Plotteren har VGA ut og 2xvideo inn, og skal kunne vise video, Jeg har testet og VGA-ut går fint, slik at jeg kan vise plotterbildet på TVn i kabinen. Jeg har også "video ut" på TVn, slik at jeg kan i prinsipp kan overføre TV signal til plotteren hvis jeg f.eks. vil ha et øye på Dagsrevyen mens jeg sitter i cockpit. Men jeg får ikke videomenyen opp på plotteren. Er det softwareoppdatering som må til, eller må jeg ha et videosignal inn for at denne opsjonen skal komme opp i menyen? Se utdrag fra manualen;

bilde

 

 

Jeg får ikke opp "Video" i menyen under "Informasjon" som beskrevet nedenfor:

 

bilde

 

 

Link to post
Share on other sites

  • 5 år senere...

Hiver meg inn på denne tråden. Fått opp video i menyen som nevnt over, når jeg koblet strøm på kamera.

men når jeg trykker på meny - så går skjermen i svart! Ser at jeg via meny på start skjerm får mulighet til å velge 2 video innganger og veksle mellom de. Jeg har  Garmin: 4008 plotter og gv10 kamera.

Hva gjør jeg videre?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...