fluefiskeren Startet 2.Februar.2015 Del på Facebook Startet 2.Februar.2015 Ja, som dere ser blir ikke dette noen lang hentetråd, men på denne årstiden regner jeg med at selv de korteste hentetrådene er kjærkomne :-) Vi dro opp til Søreidgrend i dag morges med sommerfugler i magen for endelig å hente vår Saga hjem. Vi vil bruke dagen/kvelden til å bli litt kjent ombord, og så er det jo en million kjekt å ha ting som må på plass. Planen er å gå til Bakkasund i morgen ettermiddag, håper å få lagt ut noen bilder til båthungrige forumsmedlemmer. Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 2.Februar.2015 Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Gratulerer. Vet ikke om du er klar over det,men Maritim har butikk på Søreide,1min å gå fra båten din. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 2.Februar.2015 Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Gratulerer med ny båt.Saga oser av kvalitet Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 2.Februar.2015 Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Grattis! Endelig noe annet enn krangling om drittømmingi Sverige på dette forumet. Gleder meg til følge dereom enn på en kort tur. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 2.Februar.2015 Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Gratulerer med flott skute, fluefiskeren! Jeg foreslår at dere tar turen innom Fedje og Nordheimsund også. Da blir turen akkurat passelig lang. Uansett må dere ha en super reise i finværet! Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 2.Februar.2015 Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Hei Kva blir heimehamna? Ask Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 2.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Tusen takk , ja Fedje og Nordheimsund er absolutt plasser som skal besøkes, men vi får ha de til gode. Takk for tips om Maritim, tror vi har det meste, men vet jo aldri:-))) Ticora, :-) likte den:-) Og ja, Saga virker som bra båter, gleder oss til turer vinterstid også, så forskjellig fra sommerbruk, men innehar absolutt kvaliteter vi synes er fantastiske. Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 2.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Hjemmehavn, Sveio båtforening, Buavåg. Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 2.Februar.2015 Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 (redigert) Bekkjarvik kan jo og være et greit sted å overnatte,men det er du vel klar over. Der er butikk med "varm mat"disk om byssedelen i båten ikke er helt oppe og går Redigert 2.Februar.2015 av cosmic (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 2.Februar.2015 Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Bomb oss med bilder :-) Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 2.Februar.2015 Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Gratulerer! Blir trivelig med ny hentetråd. Ha en finfin reise! Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 2.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Ja, skal prøve å få tatt en del bilder, Bekkjarvik er vi klar over, Gjestgiveriet med mesterkokk skal nok besøkes senere, vi tar en beslutning utifra vær når vi kommer oss utpå, var bare litt spennende med ny plass, derfor er Bakkasund førstevalg i morgen,samt at vi mest sannsynlig går til Leirvik på onsdag.Byssedelen er absolutt oppe og går, vi satser på fiskesuppe med godt brød til i morgen:-) Nå har vi 6-7 blå ute, men godt og varmt inne i "hytta" Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 2.Februar.2015 Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Ser koselig ut. Helt enig i at båtene blir alt for lite brukt om vinteren.det har nå vært mye ubrukelig vær på disse kanter hittil i vinter,men har et håp om tur til helgen. Sitér dette innlegget Link to post
Kaffelars Svart 2.Februar.2015 Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Grattis med nydelig og praktisk heilårshytte og bon apetit! Er det Ørjan's fiskesuppe med karri dere lager muligens? Den kan anbefales! Er det noe vidvinkel på kameraet ditt som lurer meg, eller har skuta XXLang badeplattform?? Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 2.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Ørjans fiskesuppe er nok kanon ja? Ja , badeplatformen er faktisk ganske stor, faktisk større enn på 365,en så jeg i dag, eller dypere da. Har igrunnen aldri vært så stor fan av stor badeplatform, men ser faktisk nytteverdien nå, både å stå og fiske fra(jada, med vest og sikringstau), samt en fluktstol i solnedgangen med ei kald ei på trinnet :-))) Sitér dette innlegget Link to post
Kaffelars Svart 2.Februar.2015 Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Plass til sløyebord der også ser det ut som, bare å sende inn filetene :) Ha en fin kveld videre og nyt turen, det er fint på Bakkasundet, og videre i øyriket nedover fra Bergen for den saks skyld Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 2.Februar.2015 Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Gratulerer med flott båt, og årets første hentetråd :) Det gledes!! God tur, håper på mange bilder! Sitér dette innlegget Link to post
Amfea Svart 2.Februar.2015 Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Dette blir en kjempetur. Været som er meldt, er jo helt topp. Tipper "fluefiskerens fiskesuppe" holder omtrent samme standard som Ørjan's God tur sørover, og pøs på med bilder. Selv holder jeg på å flytte vannutskiller, så Amfea er ikke startklar. Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Frissy Svart 2.Februar.2015 Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Gratulerer med båt. Det rykker i sjøbeinet nå.... Her på østlandet er det nok en stund til jeg får båten utpå. God tur. Gleder meg til å følge med på hentetråden. Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 2.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Takk for det, ja håper værmeldingen holder, og takk for tilliten til fiskesuppa mi Amfea II, du har jo smakt den☺️ Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 3.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2015 Ja, så våkner vi til et nydelig vær. Kaldt, og stilt. Vi gleder oss til turen. Først venter vi på besøk av en arbeidskollega, og så får leg låne meg en varmepistol for å få vekk isen på dieselfyllingen. Blir stopp på Flesland for fylling der. Så har jeg et spørsmål noen sikkert kan hjelpe meg med. Vi våknet i 6 tiden av signaler som kom fra det automatiske slukkeanlegget. Det blinket rødt på discharged, og jeg trykket da på override for å få pipingen til å slutte. Nå lyser den statisk gult, kan det rett og slett være at det har vært så kaldt i natt at trykket i flasken har gått så mye ned at jeg får denne feilindikasjonen? Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 3.Februar.2015 Del på Facebook Svart 3.Februar.2015 (redigert) Diesel på Flesland var utav drift for 9 dager siden. Samme med den I Dolviken, 5oom uti fjorden der.vil tro du får på Hjellestad Redigert 3.Februar.2015 av cosmic (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 3.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2015 Ok, ja forstod den i Dolviken var ute av drift etter men ikke at Flesland heller ikke var oppe og gikk. Men er jo i Bakkasund også etter hva jeg vet, så det er ikke no stress. Er det noen jeg bør styre unna? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.Februar.2015 Del på Facebook Svart 3.Februar.2015 Dieselfyllingen tiner du med en kanne varmt vann. Ikke noe stress det... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
SoBo Svart 3.Februar.2015 Del på Facebook Svart 3.Februar.2015 Gratulerer så mye med flott skute Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.