Jump to content

Hvor får jeg kjøpt kalesje og havnekalesje til Bayliner 245

BMW X1

Recommended Posts

Har en vanlig kalesje og en havnekalesje, men disse har sett sine beste dager siden de er fra 2006. Har prøvd å kontakte flere norske firma i Norge om noen har mal eller kan hjelpe meg med ny kalesje og havnekalesje. Foreløpig har jeg ikke klart å finne noen.

Kanskje noen har noen gode tips om hvor jeg kan få bestilt nye kalesjer.

• 3 måneder senere...

Bmw316: fikk du tak i kalesje? Har prøvd å få kontakt med Leta's Top shop men får ikke svar på Mail. Fikk forresten montert inn baugpropell til slutt på min 265.(takk for bilder)Ble en del jobb og spesielt med kabelføring:) men nå er den på plass og sykt deilig å kunne manøvrere fronten også.

Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44

Knappen.

Jeg har handlet hos Leta's top shop flere ganger. Min bestekompis har også handlet der et par ganger.

Meget bra passform og ingen problemer med hverken leveringstid eller tilbakemeldinger. Kan virkelig anbefales...

Disse kan Bayliner.

Knapper, verktøy og alt du trenger følger med. Til ca halv pris mot noen i Norge.

Du er sikker på at du bruker en e-Mail som er up to date? Alltid fått svar innen noen timer.

Hei Knappen

jeg fikk tak i en havnekalesje fra Fana seilmakerverksted, tok ca 4 uker fra jeg bestilte den til jeg fikk den i posten.

jeg har fått den i et annet stoff enn det jeg hadde fra før, i tillegg fikk jeg lagd den slik at den gikk fra toppen av vinduet og bakover. dekker ikke vinduet slik som den originale. de kunne også levere vanlige kalesjer. prisen jeg fikk på havnekallesjen var billigere enn hos leta's top shop. jeg var i kontakt med de på Mail, fikk svar innen 24 timer.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...