BMW X1 Startet 2.Februar.2015 Del på Facebook Startet 2.Februar.2015 Har en vanlig kalesje og en havnekalesje, men disse har sett sine beste dager siden de er fra 2006. Har prøvd å kontakte flere norske firma i Norge om noen har mal eller kan hjelpe meg med ny kalesje og havnekalesje. Foreløpig har jeg ikke klart å finne noen. Kanskje noen har noen gode tips om hvor jeg kan få bestilt nye kalesjer. Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 2.Februar.2015 Del på Facebook Svart 2.Februar.2015 Prøv Drange Båtservice. Kjenner en som har kjøpt der. De holder til på Drange i Os kommune. Sitér dette innlegget Link to post
robin edvardsen Svart 3.Februar.2015 Del på Facebook Svart 3.Februar.2015 hei har du prøvd helly kalesjer di har til d meste av båter.... Sitér dette innlegget Link to post
BMW X1 Svart 3.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2015 Har sjekket hos Helly Hansen og de kunne ikke hjelpe, får høre med Drange Båtservice om de kan hjelpe. Leta's Top Shop kan levere kalesje men jeg må da importere fra USA, noen som har erfaringer med de? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 3.Februar.2015 Del på Facebook Svart 3.Februar.2015 Se denne tråden for erfaringer med leverandører i ditt område: https://baatplassen.no/i/topic/13708-ny-kalesje-moere-og-romsdal/ Litt gammel tråd, men godt mulig noen sv firmaene lever i beste velgående. Om ingen har mal så leverer du bare inn gammel kalesje så bruker de denne. Sitér dette innlegget Link to post
Knappern Svart 7.Mai.2015 Del på Facebook Svart 7.Mai.2015 Bmw316: fikk du tak i kalesje? Har prøvd å få kontakt med Leta's Top shop men får ikke svar på Mail. Fikk forresten montert inn baugpropell til slutt på min 265.(takk for bilder)Ble en del jobb og spesielt med kabelføring:) men nå er den på plass og sykt deilig å kunne manøvrere fronten også. Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
Baatlaus Svart 7.Mai.2015 Del på Facebook Svart 7.Mai.2015 Knappen. Jeg har handlet hos Leta's top shop flere ganger. Min bestekompis har også handlet der et par ganger. Meget bra passform og ingen problemer med hverken leveringstid eller tilbakemeldinger. Kan virkelig anbefales... Disse kan Bayliner. Knapper, verktøy og alt du trenger følger med. Til ca halv pris mot noen i Norge. Du er sikker på at du bruker en e-Mail som er up to date? Alltid fått svar innen noen timer. Sitér dette innlegget Link to post
Knappern Svart 7.Mai.2015 Del på Facebook Svart 7.Mai.2015 Ja bruker jobb mail. Prøver igjen med privat:) Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
BMW X1 Svart 7.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2015 Hei Knappen jeg fikk tak i en havnekalesje fra Fana seilmakerverksted, tok ca 4 uker fra jeg bestilte den til jeg fikk den i posten. jeg har fått den i et annet stoff enn det jeg hadde fra før, i tillegg fikk jeg lagd den slik at den gikk fra toppen av vinduet og bakover. dekker ikke vinduet slik som den originale. de kunne også levere vanlige kalesjer. prisen jeg fikk på havnekallesjen var billigere enn hos leta's top shop. jeg var i kontakt med de på Mail, fikk svar innen 24 timer. Sitér dette innlegget Link to post
Knappern Svart 8.Mai.2015 Del på Facebook Svart 8.Mai.2015 Har prøvd å kontakte Letas i tre dager nå..? Fra to mail. Ingen svar. Tar å ringer Fana Seilmakerverksted å hører med han. Takk for tips Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.