Astor Svart 9.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2016 Brklager at jeg skrev oljekjøler. I et snev av febertokter ble det skrevet feil. Detver selvsagt en varmeveksler jeg har liggende. Den er trykkprøvet og klar for nye timer ombord. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Jakob T Svart 9.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2016 Det er oljekjøler det er bilde av,kostbare deler Sitér dette innlegget Link to post
fabia Svart 9.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2016 Du skrev nok riktig første gangen, dette er utvilsomt en øljekjøler. For øvrig forbruksvare på eldre volvoer, tæring rundt endelokket............... Sitér dette innlegget Link to post
Denis Svart 6.August.2018 Link til dette innlegget Svart 6.August.2018 Astor, trenger en olje kjøler til AD41B, har du din, kan den brukes Sitér dette innlegget Link to post
Oggioffshor Svart 4.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2022 Noen som har komplett kjøler liggende? Så et spm. Sjø vannet, går det igjennom selve kjøle elementet, eller igjennom alu huset? Uten å studert nærmere ser det ut som at det går igjennom element, og oljen sirkulerer inne i alu huset.? Ellers har eg samme utfordringen med drypp av sjøvann. Ser ut som enkel jobb å demontere.. 2 slanger, filter og 3 bolter? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.