robin edvardsen Startet 3.Februar.2015 Del på Facebook Startet 3.Februar.2015 hei har prøvd å få tak i litt utstyr til min sandvik 945,bla nye rekke wirer men uten resutat har ringt sendt mail og prøvd deres nettbutikk men synns den er vanskelig,noen som har peiling? robin Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.Februar.2015 Del på Facebook Svart 3.Februar.2015 ta kontakt med en riggverksted (seilbåt) så hjelper dem deg. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mizar Svart 3.Februar.2015 Del på Facebook Svart 3.Februar.2015 hei har prøvd å få tak i litt utstyr til min sandvik 945,bla nye rekke wirer men uten resutat har ringt sendt mail og prøvd deres nettbutikk men synns den er vanskelig,noen som har peiling? robin Du må nok prøve å ringe dem direkte. Jeg er veldig nysgjerrig (for å se om mine tanker om dem stemmer) på resultatet. -Er de fortsatt i drift eller ikke? På nettsiden deres, er "siste nytt" datert 2. januar 2013. Det lover ikke akkurat godt. Hilsen tidligere kunde. Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Mizar Svart 3.Februar.2015 Del på Facebook Svart 3.Februar.2015 Tillegg til min forrige melding: Jeg ringte nå nettopp 330 44 491 og fikk svar med en gang. For bestillinger/priser ble jeg rådet til å ringe Kristian Sole direkte på mobil 91889081. Han jeg snakket med, forsto ikke helt at det var vanskelig å få tak i dem. Glad jeg kvalitetssjekket den litt odiøse merknaden min i forrige innlegg. Send gjerne rapport om hva du får til av delekjøp hos dem, til din Sandvik 945. Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Brumm Svart 3.Februar.2015 Del på Facebook Svart 3.Februar.2015 Rekkewire i skikkelig kvalitet får du bl a i båtbutikken i havna i Strømstad, til en meget rimelig penge. Sitér dette innlegget Link to post
robin edvardsen Svart 3.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2015 hei ja jeg har ringt å pratet med dem, di sa jeg måtte ta mål av alle wirer og sende det var diverse andre ting jeg var ute etter som jeg men fikk alldri noe svar, det er nå 2 mnd siden, ja rekke wirer får je vel tak i ingen problem men skulle gjøre det lettvint å vå færdi kuttet med fester. robin Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.