Jump to content

Manøverhendel 6LY3, virker ikke

borghans

Recommended Posts

Mauveringshendelen på min 6LY3 sluttet å virke. Dette skjedde da sikring til dynamo var frakoblet. Hvordan får jeg dette ok igjen. Har prøvd å resette med å koble fra batteriene, men fortsatt feil.

Her trenger jeg deres eksperthjelp.

Har et rødt blinkende lys og kan justere turtall med en skru-bryter. Det betyr at manuvering er gått i nødmodus. Hvordan opphever jeg dette?

Hjelp!

Ikke kjent med denne elektoniske hendelen, men ser greit ut i manualen, mulig du må resette og kjøre en start-up,kalibrering for å komme tilbake til normalmodus. Merk at du må stoppe og starte motoren igjen om du har brukt potensiometeret på spaken moturs og deretter justering, for å få kontroll på hendelen igjen. Mulig du også må aktivere en spak på nytt som 'master' da jeg regner med du har to styreposisjoner på Viknes'en; Select-Select-Neutral og så Select igjen for å få master. Manualen lå bl.a. her.

Problemet oppstod muligens fordi deler av systemet var strømløst, og ikke alt..

Redigert av Kaffelars (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...