borghans Startet 4.Februar.2015 Del på Facebook Startet 4.Februar.2015 Mauveringshendelen på min 6LY3 sluttet å virke. Dette skjedde da sikring til dynamo var frakoblet. Hvordan får jeg dette ok igjen. Har prøvd å resette med å koble fra batteriene, men fortsatt feil. Her trenger jeg deres eksperthjelp. Har et rødt blinkende lys og kan justere turtall med en skru-bryter. Det betyr at manuvering er gått i nødmodus. Hvordan opphever jeg dette? Hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
borghans Svart 4.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2015 Bilde av instrumen med feilkoder. https://baatplassen.no/bildearkiv/27/27111/img_0625b.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Kaffelars Svart 4.Februar.2015 Del på Facebook Svart 4.Februar.2015 (redigert) Ikke kjent med denne elektoniske hendelen, men ser greit ut i manualen, mulig du må resette og kjøre en start-up,kalibrering for å komme tilbake til normalmodus. Merk at du må stoppe og starte motoren igjen om du har brukt potensiometeret på spaken moturs og deretter justering, for å få kontroll på hendelen igjen. Mulig du også må aktivere en spak på nytt som 'master' da jeg regner med du har to styreposisjoner på Viknes'en; Select-Select-Neutral og så Select igjen for å få master. Manualen lå bl.a. her. Problemet oppstod muligens fordi deler av systemet var strømløst, og ikke alt.. Redigert 4.Februar.2015 av Kaffelars (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 5.Februar.2015 Del på Facebook Svart 5.Februar.2015 Er ikke dette ZF kontroller? I så fall er det flere forhandlere/servicesteder som kan hjelpe med dette om du ikke kommer ut av det med manualen. Sitér dette innlegget Link to post
borghans Svart 5.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Februar.2015 Venter på en "oppskrift" fra Harstad Sitér dette innlegget Link to post
borghans Svart 5.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Februar.2015 Har fått beskrivelse på hvordan kalibrere hendlene, gjelder også for BY motor. Ønsker å laste denne opp i dokumentarkivet, men finner ikke ut hvordan. Er kun et A4 ark i pdf format. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.