Jump to content

Sover dere aldri ....


Gran Reserva

Recommended Posts

:sleep: Er forholdsvis ny bruker her, og koser meg med å lese ulike problemstillinger og løsninger. Virker jo å være et forum med masse kompetanse, lun humor og velvillighet. Men noe undrer meg; sover aldri disse capteinene... selv er jeg nok en morgenfugl, men må se meg overgått ganske så solid her på dette forum. Eller er det slik at det er en turnus hvor de som ikke har lagt seg kl 05 overlater roret til de som nettopp har våknet :cheers:

 

I alle fall, i dag skal Cama sjøsettes - en dag forsinket

Husk det er aldri for seint å gi opp.... så du kan trygt vente litt

Link to post
Share on other sites

Ja,- det kan virke slik at det er turnus her på baatplassen.no :smiley:

 

Men som du vet, morgenstund har gull i munn :yesnod:

 

For meg som har tre gutter på h.h.v. tre, fem og syv år er det ingen god idè å ligge lenge i senga, her er det 'full fart og stormende jubel' fra ca. 06.30 hver dag. Ingen forskjell på ørk og helg :smash:

Link to post
Share on other sites

Selv om du sover, er det alltid noen som våker over deg........

Noen av oss har nok litt annen arbeidstid enn 8-4  :wink:

Mvh

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er godt å vite :yesnod:

 

Er vel ikke så ekstremt som det kan se ut som.

Hovedgrunnen er nok at klokken her på Baatplassen er godt og vel 2 timer for sein.

Hvis du sjekker klokken på ditt eget innlegg, så er du jo plutselig blitt litt av en morgenfugl sjøl også. :sleep:

<{POST_SNAPBACK}>

Klokken min er riktig,- så du må nok stille din riktig og få med at det er sommertid... :wink:

Link to post
Share on other sites

Hovedgrunnen er nok at klokken her på Baatplassen er godt og vel 2 timer for sein.

Klokken er justerbar for hver enkelt bruker.

Går den feil så sjekk innstillingen i "Kontrollpanel/Forum innstillinger".

De som befinner seg i Norge skal benytte GMT +1 og ha merket av for sommertid.

 

Her finnes det også andre individuelle innstillinger, f.eks. antall emner/innlegg som vises pr side.

Link to post
Share on other sites

På samme måte som vi bruker mye tid på skutene, bruker vi også mye tid på baatplassen.no

 

Blir man medlem her, medfører dette sterk avhengighetsbehov for å :

 

-inn i kikke før jobb

-inn å kikke etter jobb, før middag

-inn å kikke etter middag

-inn å kikke etter arbeid i båten

-inn å kikke før man legger seg

-inn å kikke når man våkner om natten og skal ha seg en røyk

-inn å kikke når man ellers finner det for godt.........

 

For dem som har anledning til å surfe på jobben, forplikter det seg å ha liggende baatplassen.no som ikon nederst, slik at opphenting skjer raskt når abstinensene melder seg......

 

Minimumskrav for å bli sterkt avhengig av baatplassen.no er ADSL eller lignende, ellers ryker hele båtbudsjettet bort i tellerskritt.....

 

Ha ei glimrende og fin helg fra en som nå forlater pc for å dra på hytta, uten dekning til mobiltelefon, ei heller tilgang på pc og dermed har tatt med masse valium for å i det hele tatt overleve litt over 1 døgn uten kjære hjertebarnet baatplassen.no ........

Link to post
Share on other sites

Det er heller ikke nødvendig, man fjernes uansett fra listen over aktive brukere etter 10min inaktivitet.

 

Det kan ikke stemme vel? Har nettopp vært på sjøen i fire uker uten å logge meg av og var fortsatt pålogget da jeg kom hjem. Må tilstå at jeg ikke logger av med vilje, for jeg er ikke helt sikker på om jeg husker passordet mitt :blush:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...