Hakkannen Startet 7.Februar.2015 Del på Facebook Startet 7.Februar.2015 For dem i Stavanger-området som ikke har fått det med seg; Maritim har flyttet fra kaien til Mariero og ligger nå rett på siden av Expert og OBS Bygg. I den anledning har de 15% rabatt på de fleste varer og i tillegg en god del tilbud utover disse 15% i forbindelse med nyåpningen. Tilbudsperioden begynte på torsdag og avslutter i dag - lørdag 7/2 2015. Så vidt jeg ser har ingen tipset om dette her inne til nå, så derfor dagens tips; lørdag er en fin handledag om man trenger en del stæsj til båten Var selv innom både torsdag og i går og fikk kjøpt inn en god del til en kjekkere pris Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 7.Februar.2015 Del på Facebook Svart 7.Februar.2015 Takk for tips! Sparte 1200 kroner på ting jeg egentlig skulle kjøpe til våren! :) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 7.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2015 Topp Sparte noen kroner jeg også, synes de skulle ha flyttet oftere Sitér dette innlegget Link to post
På svai Svart 7.Februar.2015 Del på Facebook Svart 7.Februar.2015 Takk for tipset Hakkanen. Det gikk med noen båtkroner... :-) Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 7.Februar.2015 Del på Facebook Svart 7.Februar.2015 Fikk ikke dradd innom, men har vært der tidligere. De har fått en flott butikk. Men jeg savner litt den gode gamle butikkstilen som var dengang de holdt til i gamle tinnfabrikkbygningen og også slik det var på gamle plassen. Et snev av uryddighet og den spesielle lukta av utallige forskjellige båtting. Men det er godt det fremdeles er samme folk med samme service... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Erik Svart 7.Februar.2015 Del på Facebook Svart 7.Februar.2015 Jeg var innom i begynnelsen av uka, men etter en halvtime uten å se snurten av betjeningen og uten å finne det jeg trengte dro jeg til Jamar og brukte båtpengen min der istedet. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Hakkannen Svart 8.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Februar.2015 Åpningstilbudet var jo i slutten av denne uka, ikke i begynnelsen, da hadde de sikkert ikke åpnet enda Neida, klart de ansatte burde være tilstede, har også opplevd å måtte vente litt. Naturlig nok prøver de kjøre en ballanse mellom lønnsomhet og service, men det er nok ikke alltid lett å beregne når de trenger mer betjening i forhold til åpningstider og slikt. Det et ikke akkurat høysesong. Men etter hvert når varene har kommet skikkelig på plass i hyllene og de ansatte begynner å bli bedre kjent i nye lokaler vil jeg tro det blir lettere å få hjelp raskere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.