Nordpolen18 Startet 7.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 7.Februar.2015 Hei Har en pioneer Multi som jeg stoffet i fjor, men så etter sesongen i fjor at det ikke funka, ser ut som båndstoffet ble borte, ikke funka, men hvordan ville du stoffet en Pioner Multi ? eller en Plastbåt generelt? holder det med å pusse det matt, også male på båndstoff, tror jeg ikke lot det tørke lenge nok derfor vil jeg vite hva du syns Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 7.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2015 Det er nok bunnstoff du er på jakt etter, det heter så fordi det brukes på bunnen av båten Sitér dette innlegget Link to post
Nordpolen18 Svart 7.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2015 så dette nå, var nok bunnstoff det skulle stått fra starten av :P Sitér dette innlegget Link to post
Nordpolen18 Svart 7.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2015 Men hadde jeg gjort alt riktig? Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 7.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2015 Kjapt google-søk: https://baatplassen.no/i/topic/39680-bunnstoff-pioner-bare-aa-male-rett-paa/ https://baatplassen.no/i/topic/68342-pioner-baater-kan-de-bunnstoffes/ Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 7.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2015 (redigert) Hempel laget et Pioner Kit der Sealer 599 ble brukt som grunning. Settet var komplett med vannslipepapir korning 60, avfetting, primer, Hard Racing bunnstoff, tape og verktøy. Bunn ble mattet med ved å våtslipe i avfetting, primet med Sealer 599 og påført første strøk bunnstoff mens sealeren ennå var klebrig. Systemet har fungert bra på en River Jolle som vi har med et minimum av flassing av bunnstoffet Redigert 7.Februar.2015 av Fiks (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.