Smellingen Startet 8.Februar.2015 Del på Facebook Startet 8.Februar.2015 Hei Jeg har bare ett sett med nøkler igjen til min NB750 (1997 mod). Tenningsnøkkelen er vel en ganske standard Yanmar-nøkkel, med det er verre med døra. Antar at jeg har fabrikkoriginal lås. Nøkkelen er nummerert. Er det noen som har skaffet seg ny dørnøkkel til en av disse båtene? Enten ferdig eller som nøkkelemne? De lokale nøkkelsliperne jeg har prøvd har ikke riktig emne. Sitér dette innlegget Fagfolk kan ha rett... Link to post
Roger jo Svart 9.Februar.2015 Del på Facebook Svart 9.Februar.2015 (redigert) Var det ikke NB Marin som laget de i sin tid. Produsent: NB Marin A/S, 5328 Herdla. Tlf. 05-14 68 30 NB Marine A/S www.nbmarine.no 56 15 27 70 Mjølkevikvarden , 5315 HERDLA Redigert 9.Februar.2015 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Ribtjenester Svart 9.Februar.2015 Del på Facebook Svart 9.Februar.2015 prat med Sjur Hor LÅSPARTNER på bryn i oslo Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
aebi Svart 9.Februar.2015 Del på Facebook Svart 9.Februar.2015 NB Marine eksisterer ikke lenger. Sitér dette innlegget Link to post
Nette Svart 9.Februar.2015 Del på Facebook Svart 9.Februar.2015 Var det ikke Namdal Glass & Fasade på Spillum som produserte dører og vinduer til NB-båtene ? De har telefon 74213220 eller www.ngf.as Sitér dette innlegget Link to post
Smellingen Svart 13.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar.2015 Hei Takk for hjelpen alle sammen, men jeg endte opp med Låsgruppen på Lade i Trondheim. Kjempeservice! Og de fant et emne som passet. En ørliten forskjell, men nøkkelen går like lett som originalen. I tilfelle det er noen som trenger infoen var det nøkkelemne WEI 4 fra Silca som passet. Sitér dette innlegget Fagfolk kan ha rett... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.