Rolf Startet 10.Februar.2015 Del på Facebook Startet 10.Februar.2015 Trenger 1 eller 2 glassfiber benker / kasser til akterdekket. Total lengde ca 120, bredde ca 55, høyde ca 42. Skal fungere som kombinert sittebenk og oppbevaring så må være solid og stiv nok til å sitte på. Må ha vanntett lokk. Noen som vet om produsenter av slikt? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Båttransport D5L Svart 10.Februar.2015 Del på Facebook Svart 10.Februar.2015 Du kan prøve Libra-Plast A/S http://www.libra.no/?c=11044 Sitér dette innlegget Link to post
Olaf Lingjærde Svart 10.Februar.2015 Del på Facebook Svart 10.Februar.2015 Prøv disse: http://www.solprodukt.com/264104914 Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 11.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2015 (redigert) Takker for tipsene, Libra Plast så ut til å være meget bra men kostbare. Sol Produkter er vel mer i min gate, om de er solide nok. Redigert 11.Februar.2015 av Rolf (see edit history) Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
fredsjo Svart 7.Mai.2016 Del på Facebook Svart 7.Mai.2016 Fikk du noe pris på dette? Er på utkikk etter eksakt det samme. Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 8.Mai.2016 Del på Facebook Svart 8.Mai.2016 Jeg lagde det selv, men ble mye arbeid når man aldri har støpt noe før. Lagde en mal i tynn kryssfiner og støpte med glassfiber og polyester. Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
fredsjo Svart 8.Mai.2016 Del på Facebook Svart 8.Mai.2016 Så jo bra ut det der. Men lagde du en plugg som du støpte inni, eller har du støpt inn kryssfineren? Tenkte tanken selv, å bare støpe selv. Har støpt litt forskjellig tidligere, men er et forbanna grisearbeide. Så er det jeg sliter litt med.. ;) Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 8.Mai.2016 Del på Facebook Svart 8.Mai.2016 Støpte inn krysfineren med glassfibermatter på innsiden og utsiden. Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Fenris Svart 14.Mai.2016 Del på Facebook Svart 14.Mai.2016 Kjøpte fra sol. Produsert på mål. Enkel finish men fungerer og er ok. Leverte etter avtale Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 14.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2016 kan de sittes på uten merkbar svikt i toppen? Har som du skønner ennå ikke fått bestilt... Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
fredsjo Svart 14.Mai.2016 Del på Facebook Svart 14.Mai.2016 Hvor stor kjøpte du, og hva kostet det? Sitér dette innlegget Link to post
Fenris Svart 15.Mai.2016 Del på Facebook Svart 15.Mai.2016 Mine kasser var ca 140 x 60. Ca 15 cm høye Underlaget buer, så jeg har en lekt under i hver ende. 2 personer kan fint sitte uten problemer. Jeg husker ikke prisen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.