ter-av Startet 30.April.2005 Del på Facebook Startet 30.April.2005 For første gang har jeg tatt med pc'en på båttur. Og jeg må si jeg er ganske imponert. Ligger i gjestehavna i Horten nå og surfer på det trådløse nettet her. Det kom opp umiddelbart, og det er raskt nok til at det går som en lek å se på videoene på min egen hjemmeside MorMajor. Det blåser litt her. Men sola skinner - og det er ikke akkurat trangt om bryggeplassen. Noen som har en liste over hvilke havner i Oslofjord-området som har lignende trådløse og åpne nett? mvh ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
OT-flyktning Svart 30.April.2005 Del på Facebook Svart 30.April.2005 Kommer i farten ikke på slike i Oslofjorden, bortsett fra Aker Brygge. Der er det 'apenbar'-nettet som er åpen. Men det ligger kanskje litt langt borte fra selve marinaen. Jeg bruker 'apenbar' hver dag på veien fra jobben og hjem for å hente lesestoff (Se denne tråden) Ellers er det massevis med nett der, men de er vel ikke åpen. Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 30.April.2005 Del på Facebook Svart 30.April.2005 (redigert) I DENNE tråden finner du mye om W-LAN i gjestehavner. Red : I Båtmagasinet`s årlige oversikt over gjestehavner står det også oppført hvilke havner som har trådløst nett. ( hvis du har dette bladet da ) Redigert 30.April.2005 av GeV (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.