M/B Cathy Svart 26.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2015 Ifølge NSB sine sider går det tog hver annen time 1100-1300-1500 osv osv.. Jeg setter ut 1 april, stemmer værmeldingen fremover, noe den sjelden gjør så blir det en fin påske. Rusle rundt i lokal skjærgård, kanskje oscarsborg en dag som alle skryter slik av her inne. Men planen er å ta livet med ro og få den nye skipperinnen på plass. Sitér dette innlegget Link to post
Svaap Svart 26.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2015 Hylselekkasje fremskynder slippsetting for meg i år. En simmering har antakelig røket. SVAAP II går opp kommende mandag. Skal også montere ishud fra midtskips og akterover, samt male bunn og fribord. Håper på fint arbeidsvær :-) Sitér dette innlegget Prosjektet SVAAP og Prosjektet MINDE Link to post
hebbelille Svart 26.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2015 Påsken ja... reiser mandag til Sarpsborg får å hente nye båten, å regner med å ha den i hjemme havna mi Osdagen, så blir det vel noen små turer på fjorden her heime, yr meller stortsett bare regn i påsken så blir vel mest å komme i orden i nye båten. Sitér dette innlegget Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC Link to post
Billa Svart 26.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2015 Hadde tenkt å komme meg ut til påske, men det ser ut som at Yr sender oss til fjells. Været ser ut til å bli ustabilt og kaldt i sør. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Lina III Svart 27.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2015 Sverige og Koster er alltid et godt alternativ i påsken. Har nettopp ankommet Ekenäs på sydkoster. Helt vindstille og svært godt med plass nå i kveld. Regner med å bli på Koster i Påsken. Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 28.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2015 Sverige og Koster er alltid et godt alternativ i påsken. Har nettopp ankommet Ekenäs på sydkoster. Helt vindstille og svært godt med plass nå i kveld. Regner med å bli på Koster i Påsken. Herlig! Håper diesel varmeren virker hele Påsken.?Er det noe som er åpent på Koster i Påsken? Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Sequoia Svart 28.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2015 Hotellet og baren åpnet i går mener jeg. Det er konserter/spellemenn på Ekenäs i påsken. Blir nok mye folk om været spiller på lag. Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 28.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2015 Poste noen bilder da! Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Lina III Svart 29.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2015 Fortsatt lite båt her. Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 29.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2015 Quattro, har det kommet noe flere båter i løpet av dagen? Jeg må en rask tur på jobb i morgen, og det er meldt regn så lurer på å stikke utover på tirsdag eventuelt. Sitér dette innlegget Link to post
Lina III Svart 29.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2015 Det har kun kommet en båt eller to etter jeg tok bilde av havna i formiddag. Det er helt sikkert plass å tirsdag. Sitér dette innlegget Link to post
JTIversen Svart 29.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2015 Nå fikk jeg skikkelig Ekenäs lengsel, er det plass på torsdag så skal man ikke se bort i fra at det kan ankomme en Nimbus Commander i løpet av dagen. Sitér dette innlegget Link to post
Rune Enur Svart 30.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2015 Jeg skal ha første uthavntur i min nyinnkjøpte Birchwood TS-44 og gleder meg som en unge:) Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 30.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2015 Ser det melder nordavind med liten kuling fra natt til torsdag. Avtar noe i styrke til fredag. Blir nok noe færre båter på Ekenäs da siden det er relativt utsatt for nordavind. Fullt i Strömstad i stedet tenker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 30.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2015 Blir nok å gjøre ferdig det som er påbegynt så sjøsetting blir over påske en gang Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 30.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2015 https://vimeo.com/123642792 God påske fra oppdal! Mangler bare båten!:) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
SRC31 Svart 30.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2015 Fint på Ekenes idag. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 30.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2015 Kan dere ikke være så greie å legge ut bilder rett vei? Ta en forvisning før dere trykker "SEND". Litt slitsomt å dreie en stor PC rund for å se et bilde. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Sequoia Svart 30.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2015 Var en biltur i Strömstad i kveld. Der var det begynt å bli relativt fullt. Minste båten jeg så i forbifarten var vel en P45 inne ved Simons Hörna. Mange store imponerende seilbåter, trawlere og sports- og cabincruisere. Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 30.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2015 Planen var å kose seg på sjøen i påsken. Men så ble det slik: https://baatplassen.no/i/topic/117051-gummien-følger-med-rundt-på-akslen-på-summern/ Sitér dette innlegget Link to post
Flammingokid Svart 30.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2015 Grebbestad på andre natta nå. Helt greit og av og til en forsmak på sommer... Vannet kommer på her på torsdag (senest ifølge lovnader - de har hatt problemer med sprukkent rør)... Ferden går videre etterhvert - hvor får en ta på den berømte dagsorden på skipper. Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 30.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2015 Grebbestad på andre natta nå. Helt greit og av og til en forsmak på sommer... Vannet kommer på her på torsdag (senest ifølge lovnader - de har hatt problemer med sprukkent rør)... Ferden går videre etterhvert - hvor får en ta på den berømte dagsorden på skipper.Hvordan er belegget der? Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 (redigert) Vi tenkte å prøve Mølen, Holmestrand og Holmsbu. Har aldri vært på de stedene før. Er det værutsatt på de stedene og er det tilgang på vann i Holmestrand og Holmsbu nå? Redigert 31.Mars.2015 av Sitrin (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
MaSa Svart 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Ligger ute i paradisbukta inatt. Skal hjem i kveld. Og ut muligens i morgen eller torsdag igjen lokalt. Før vi setter kursen mot jomfruland fredag når kona er ferdig på jobb :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Flammingokid Svart 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Hvordan er belegget der? Lå vel cirka 5-6 båter her da vi dro idag.. Mest for tømme tanken for alle siste gang.. Vemodig! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.