celine Startet 23.April.2003 Link til dette innlegget Startet 23.April.2003 Hei allesammen Er i gang med oppgradering av El. anlegg og bygging av nytt dashbord og er i den forbindelse på jakt etter en mangepolt kontakt (han) til ledningsnettet i dashbordet. Dette for å kunne koble alle ledninger inn på denne, og en motpart (hun) til ledninger fra sikrings skap,for å enkelt kunne koble på og fra denne hvis jeg trenger noe gjort i dashbordet. Har noen en ide hvor jeg kan få kjøpt noe slik?? PS Har vært inne på tanken å ta noe fra El. anlegget i en bil,der disse kontaktene jo er vanlige, men foretrekker ikke det. Mvh PerS Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 23.April.2003 Link til dette innlegget Svart 23.April.2003 Jeg brukte bilkontakter i min forrige båt. Fikk tak i grupperingsbrikker for både 4, 6 og åtte kontakter. Eneste ulempen var at jeg ikke fant fortinnete kontakter, kun blanke messing - og det var ulempe nok slik at jeg ikke bruker det i den nåværende farkosten. Sitér dette innlegget Link to post
Kare_L Svart 23.April.2003 Link til dette innlegget Svart 23.April.2003 Er det en buss du mener? Noe a-la dette: http://www.westmarine.com/webapp/wcs/store...productId=14866 Fås hos West Marine i US, men sikkert tilgjengelig i Norge også. Kåre Sitér dette innlegget Link to post
Keiko Svart 23.April.2003 Link til dette innlegget Svart 23.April.2003 Det finnes kontakter i fra 1 stk, og opp til minst 10 stk. Abiko har kabelsko som passer rett i disse kontaktene (uisolert type). Har selv hentet dette i fra lastebiler. Brukt det til båter og maskiner som jeg har "resturert" el. anlegger på. Et lite tips: Spray på en liten sprut med tynn Tektyl ol. på kontaktene før du setter dem sammen. Det er vannavvisende og vil hindre at det irrer, og lager kontaktfeil. Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 23.April.2003 Link til dette innlegget Svart 23.April.2003 Jeg kjøpte slike koblinger (nye) hos et bilelektrisk verksted her i Stavanger. (Nylund Bilelektriske). Regner med at de fleste slike verkted kan levere slike koblinger. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 26.Mai.2003 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2003 Hei! Maritim i Arendal har sånne! Veldig laaaang link da! http://www.maritim.no/ontime_product.asp?d...param=006002050 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.