BMW X1 Startet 11.Februar.2015 Del på Facebook Startet 11.Februar.2015 hvor får jeg tak i overmadrass som er 135 cm bred? finner madrass med bredde 140, regner med at jeg klarer å presse den på plass i sovekabinen eller er det bedre å kjøpe madrass som er 120 cm bred? Sitér dette innlegget Link to post
Rakkstingen Svart 11.Februar.2015 Del på Facebook Svart 11.Februar.2015 Kjøpte selv en tillsvarende på 150cm, trengte bare 130. Var jo en enkel sak bare å ta av trekket og frem med brødkniven. La deretter det overskytende trekket under og tapet fast. Funker utmerket.... Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 11.Februar.2015 Del på Facebook Svart 11.Februar.2015 Har denne fra Jysk. Vant en test for noen år siden. Syns den er veldig bra og enkel å tilpasse. http://www.dinside.no/852754/test-av-overmadrasser Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 12.Februar.2015 Del på Facebook Svart 12.Februar.2015 Hei Dette tipset koster litt mer en å kjøpe en litt for stor overmadrass og kutte den til selv. Jeg leverte " orginal" madrassene til ett firma som driver å lager puter,stoler etc til båt, og de laget nye overmadrasser (7 cm) til alle køyene, som passer perfekt og med glidelås så en har muligheter for å Ta av trekket. Er godt fornøyd med dette. larss Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 12.Februar.2015 Del på Facebook Svart 12.Februar.2015 Vi har overmadrass på 140 cm som er rundt 5cm for bred. Synes det er helt greit. Fint å ha litt kant mot en kald skuteside utenom de beste sommerdagene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.