Jump to content

Merbau skipsgulv

Whistler

Recommended Posts

Mitt neste prosjekt blir å rive teppet ut av kabinen og legge noe annet der.

Merbau skipsgulv ser delikat ut.

Noen med erfaring fra legging av noe slikt eller tilsvarende? (heltre, parkett, laminat?)

pft

PS

Hadde det ikke vær fint om den som startet en tråd kunne redigere tittelen på tråden for å indikere at det skjer justeringer i emneinnholdet? (I særdeleshet salgsannonser hvor varen er solgt)

Redigert av Whistler (see edit history)

Har gjenom jobben lagt merbau skipsgulv i en kjellerstue med kanting/omramming av annet treslag(husker ikke navnet) På dette gulvet var det ferdig list påmontert som utgjorde natingen tykkelse 15mm og pris cirka 800,- pr m2. Dette ble da kjøpt gjenom Byggmakker. Tror jeg hadde satset på kunn 5mm lammeler og lagt gulvet slik det er vist i endel tråder her i det siste, tror dette gir best kvalitet på det ferdige produktet.

Tittelen på emnet skulle absolutt ha hvert mulig å forandre eller i hvertfall legge til noen ord i

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

• 2 år senere...
.

Merbau skipsgulv ser delikat ut.

Noen med erfaring fra legging av noe slikt eller tilsvarende? (heltre, parkett, laminat?)

pft

Hvordan gikk det med dette prosjektet Whistler? Jeg har fått tilbud om ett lite parti med 45x95mm merbau som jeg tror jeg kommer til å kjøpe. Tenkte å splitte opp til staver å legge oppå de gamle triste dørkplatene.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...