Jump to content

Finlux 32 Led 12V på lager/i butikk noen plass?

Guest Avmønstret#

Recommended Posts

Guest Avmønstret#

Planen var å ta det med på hytta i vinterferien, dvs på Onsdag.

Fant ut at Finlux selger direkte selv, og veldig billig i forhold til butikk. Men selv der har de ikke 32 tommer med DVD og 12V. Kanskje 32 tommer 12V er noe den norske importøren har fått til?

http://finlux.co.uk/combi-tvs/32-inch-tv-dvd-combi-freeview-32hbd274b-nc/invt/32hbd274b-nc

180 pund pluss 10 i frakt. 190 pund, dvs rundt 2 200,- nkr ink 1 års garanti. Men hvor mye må jeg punge ut i toll/avgifter?

---

Normalt ligger disse på en plass mellom 3 700,- og 4 000,- i 12V versjon i Norge. Så jeg har da ca 1500,- ish+ å gå på for å gå i 0,- Men det er da levert uten 12V og 12V kabel så vinninga går fort opp i spinninga vil jeg tro.

Uansett kan det virke som importør har grei margin på disse TVene ;-)

Men sender de TV'er til Norge? Når jeg leser, finner jeg ikke noe om det. Bare at de leverer til UK fastland, og med et pristillegg på £10 sender de til Nord Irland

Delivery Information

We ship orders to the UK mainland* and Northern Ireland. Please note that we do not ship to the Channel Islands. Orders will be delivered in accordance with the service option you chose when you place your order. Please see the delivery options and charges below.

Delivery to UK mainland is free, with an additional charge applicable for deliveries to Northern Ireland. Please note that we do not deliver to the Channel Islands.

If you place your order before 12pm, we will aim to deliver to you on the next working day. This is dependent on your order being transmitted to us, the TV being in stock, and your order authorised passing our additional screening process.

Note that orders placed after 12pm on a Friday through to 12pm on Monday will be delivered on the following Tuesday (excludes bank holidays).

* please note the following postcodes are excluded from next working day delivery: AB31-56, BT, IV, KA27-28, KW, PA20-78, PH4-50, PO30-41, ZE as longer transit times may apply.

Delivery Options:

Free delivery
Northern Ireland Delivery charge £10

Redigert av Wallas Service (see edit history)

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Guest Avmønstret#

Helsike, satt med kortet klart for å legge inn visanummeret jeg! :-)) Godt noen leser den lille teksten mer nøye en meg. Jeg leste den forsåvidt men siden leveranse utenfor UK ikke ble nevnt spesifikt og det gikk fint å legge inn Norge som mottakeradresse så trodde jeg det var grei skuring.

---------

Takk for finlesingen og fy til Finlux, ser for meg hvor mye mas det ville blitt for å få tilbake de pengene. :-/

Om en hadde tid og lyst så ville besparelsen dekke en tur/retur dagstur til London. Avgang 0700 fra Moss, tilbake på Moss 2250. Pris 1488,-

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...