mons Startet 14.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 14.Februar.2015 I Søgne har vi ofte diskutert turister som plyndrer skipsvrak. Vrakene er fredet ihht kultuminneloven. Vi ble imidlertid nokså betenkt denne uken når en av våre tok den tyske marine på fersk gjerning med orlogsflagget oppe. Det ble for vanskelig for både forsvaret og politiet, så nå er saken oppe på politisk nivå. Les mer om saken på http://n247.no Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
Shore Svart 14.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2015 Utrolig flott sjakktrekk utført av Skomedal. Hva i huleste er det representanter for den tyske marine gjennomfører overfor vernede objekter i norske farvann? Man kan jo også spørre seg hvilken kontroll norske myndigheter har i forhold til fremmede lands mllitære bevegelser. Synes jeg ser for meg salige Heide Steen jr., som tysk orlogskaptein, uttrykke: Man kann nicht sehen, Landgrenze im Wasser....... Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
sailorboy Svart 14.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2015 Hmm Utrolig at dere så forskjellen på de Tyske flaggvariantene Bundesadler og Bundesdienstflagge her. Den eneste forskjellen på et "normalt" flagg ført av marine fartøy og "official / diplomatic" er vingene til ørnen i flagget. SailorBoy Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 15.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2015 Får litt stygge flashbacks til de norske myndigheters apatiske holdning før og under krigen. Høres nesten ut som enkelte fortsetter der andre slapp. Og det på begge sider... Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.