Inter 9000 Svart 11.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2015 Nå er Teaken ferdig behandlet med 4 strøk epoxy + 4 strøk silkematt lakk. Jeg våger å påstå at dette ser oljet ut. Ble veldig fornøyd med det resultatet. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
larsern87 Svart 11.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2015 Så veldig bra ut :) Nydelig arbeid. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 11.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2015 Dette ser veldig bra ut. Hyggelig at noen fremdeles bruker ekte teak! Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Adriane II Svart 11.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2015 Hei. Ser proft ut. Håper den ikke subber nedi under fart da... Hadde Master 820 med ny, original plattform. Den ble dyp bak med 100 kg rib der. Uansett så blir det veldig fint. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 11.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2015 ja. gleder meg til å komme i gang på sesongen om få uke. Jeg hadde rib bakpå i fjor. det gikk fint. Riben er solgt, og i år blir det tauing av River 290. Kan jo ikke borre i denne nye plattformen, hehe. Jentene som vill ha en slik. :-) Inter har levert 2-3 av disse før, men ingen med teak. Se bilde lengre oppe i tråden. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Inter 9000 Svart 13.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 Har alldri vært så nerme som nå. :-) Må selv si meg fornøyd med dette. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
blue moon Svart 13.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 (redigert) Meget flott, ble jo reine Ramin plattisen jo :P Ser frem til å sitte bak der på en stol i min egen å glane utover fjorden :) (lånt bilde) Redigert 13.Mars.2015 av KOland (see edit history) Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
marius Svart 13.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 Fantastisk flott, Jeg går svanger med lignende planer på min NB. Har du tips på fremgangsmåte for å lage en mal med såpass mye krinkelkroker som du har gjort. Jeg sliter litt med gangen i det og hadde satt utrolig stor pris på tips. Sitér dette innlegget Link to post
blue moon Svart 13.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 Badestige? Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
Inter 9000 Svart 13.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 Her er løsningen på spørsmålet :-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Torsen67 Svart 13.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 Selges denne type epoxy på Biltema også? Er det vanlig 2-komp epoxy som brukes sammen med glassfiber du bruker? Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 13.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 West system epoxy. 2 komponent. Virker veldig bra. Kjøpt på Malia butikk lokalt. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
dsm Svart 13.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 Flott arbeid Er stålrørene skrudd inn til siden av den opprinnelige plattformen ? Mener å skimte noen stag ned til overkant flaps, stemmer det ? Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 13.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 Ja. Skrudd i siden. Har stivt opp plattform med 4 stag. Helt supert :-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Inter 9000 Svart 13.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 Marius: Jeg har bare tatt denne malen. Men jeg tenkte at tykk papp var greit. Jeg brukte 2 mm papp. Lite avbøying, tegnet klippet og tapet. Da fikk jeg en hel mal jeg merket etter på den plate jeg monterte teaken på. Ikke for å være negativ, men sett av mange timer til hele prosjektet. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
marius Svart 13.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 Takk for det, var noe i den retning jeg tenkte å lage mal hvis jeg går i gang. Og nei du er ikke negativ, men innser at det er en tidkrevende jobb å lage det så gjennomført som du har gjort. Det var et fantastisk flott resultat. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 14.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Jeg anbefaler Sandøy Båtdekk AS til innkjøp av plast plate og teak. De lager dette til Viknes 1030 som har samme prisippet. De bruker ikke epoxy. De fuger med fleksibel fugemasse å oljer dette. Tror det vil holde seg fint lenger når en pakker det inn i 4 strøk epoxy + 4 strøk silkematt 2 komponent lakk. Tiden vil vise. Kjør på Marius. Bare husk masse bilder :-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Ole-Jacob Svart 14.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Her er løsningen på spørsmålet :-) Virkelig flott arbeid og løsning! Hvor har du kjøpt stigen? Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 14.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Båtsystem produkt fra Maritim. 1495.- Noe av det som ikke er så galt i pris til å være båtutstyr. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
dsm Svart 14.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Kan du legge ut et par bilder som viser innfestingspunkter for stålrørene. Fristende å gå i gang med tilsvarende prosjekt, for det ble skikkelig flott. Dag Sitér dette innlegget Link to post
godthaab- Svart 14.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Dette ble virkelig bra. Likte silkematt looken. Er det uv-filter i lakken, eller har du noen tilsettninger i epoxyen? Sitér dette innlegget Prosjekt: Godthaab Link to post
Inter 9000 Svart 14.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Skal ta bilder. Stålrørene er festet i bremmemen på orginal plattform. Ja. Epifanes 2 komponent lakk er det uv filter i. Skal bli spennende å se etter et par år. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
AJ82 Svart 30.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2017 (redigert) Utrolig strøkent arbeid :) Dette likte jeg. Akkurat kjøpt meg en Inter 9300 og det eneste jeg savner er større badeplattform med teak. Hva koster rammen du kjøpte? A.J. Redigert 30.Mai.2017 av AJ82 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 31.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2017 Takk for tilbakemelding. Var mye arbeid. Vet ikke om Inter leverer denne ramma til 9300. Ring Åsmund på Inter 90121405 Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
AJ82 Svart 11.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2017 Har du noen flere ferdigbilder? Gjerne noen av båten på vannet A.J. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.