Majali Startet 30.April.2005 Del på Facebook Startet 30.April.2005 Noen som har erfaringer med vanlig "papirfilter" i båten? det jeg tenker på er at fuktigheten i spesiellt trebåter kan lage litt klabb? Det hadde vært deilig å slippe å høre på den "rapelyden" når jeg har litt pådrag... Noen nyere motorer som har og i tillefelle; er det spesialfilter? Erik Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Faxen Svart 30.April.2005 Del på Facebook Svart 30.April.2005 Jeg har noen DIGRE bøtter som filter, original fra VP. Hører ikke det du nevner. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Majali Svart 30.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2005 da er det sikkert noen form for lydfeller... mitt "filter" er kun en ring på ca 10-15 cm i dia og består av ca 1cm med med noe gittergreier, fungerer sikkert som flammefelle.... kan nesten se gjennom den og da får men den lyden man ønsket seg når en var 18 år og hadde trimmet bilen med hull i manifolden og trakter på forgasseren..... er det virkelig ikke noen motorer med skikkelig luftfilter? Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Hulda Svart 30.April.2005 Del på Facebook Svart 30.April.2005 Hulda har kjørt bilfilter i båt siden 1970-tallet. Det har ikke for årsaket problem, jeg har heller ikke hørt om andre som har hatt problem heller. Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 30.April.2005 Del på Facebook Svart 30.April.2005 da er det sikkert noen form for lydfeller... mitt "filter" er kun en ring på ca 10-15 cm i dia og består av ca 1cm med med noe gittergreier, fungerer sikkert som flammefelle.... <{POST_SNAPBACK}> Det er nok korrekt. "Gittergreiene" er en innretning som skal stoppe flammer ved feiltenning. Kanskje disse er noe for deg? Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Majali Svart 1.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2005 Det er nok korrekt. "Gittergreiene" er en innretning som skal stoppe flammer ved feiltenning. Kanskje disse er noe for deg? <{POST_SNAPBACK}> her var det jo masse og velge blant. Jeg får se hvor mye den nitidige lyddempinga av motorkassa og dørkene har gjort, men jeg ønsker meg en patron på en slange fra innsug som jeg trekker ned mot bunnen hvor det litt kaldere.. men da blir det kansje litt for varmt oppunder lokket? Takk for svar så langt, og godt var det å høre at hulda har gått på bilfiltere uten problemer! Erik Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.