Jump to content

VHF/SRC eksamen på nett, kan man endre et svar? haster..


Kenneth82

Recommended Posts

Jeg tar eksamen nå, og er ved oppsummeringsbiten. Vil endre svar på et spørsmål, men får ikke dette til? Endrer svaralternativ, går tilbake til spørsmålsoppsummering, men svaret er ikke endret.

 

Er det ikke mulig å endre svarene, eller gjør jeg noe feil?

 

Bruker MAC og Safari nettleser.
Har ca 15 minutt igjen...
Link to post
Share on other sites

Da lar det seg tydeligvis ikke gjøre. Jeg visste jeg hadde feil på en av simulatoroppgavene, men fikk ikke endret. Så ut som de vanlige spørsmålene kunne endres før endelig innsending, men det testet jeg ikke. Skjønner ikke hvorfor. Så lenge man er innenfor tiden, så ville det jo være naturlig å kunne endre før "innsending". Slik er det jo før levering av andre eksamensoppgaver. Jeg bestod likevel. Lykke til, og fortell hvordan det går.

Link to post
Share on other sites

Fant aldri ut hvordan jeg endret svarene (om det overhodet gikk). Så to feil jeg hadde, som jeg ville rette på, samt en simulatoroppgave hvor jeg trykket for raskt på "OK"-knappen og dermed ikke fikk fullført oppkallet... Heldigvis ble det med de feilene, så det ble bestått uansett :thumbsup:

 

Uansett, takk for raske svar :clap:

Link to post
Share on other sites

Hvor mye verdt er en eksamen hvor du rekker å gå på internett og spørre om hjelp underveis???

Tror nok Telenor gjør seg selv og båtsikkerheten en bjørnetjeneste her.........

 

Hvem gjør hvem en bjørnetjeneste.

Om "du" som tar prøven velger å prøve deg med en slik løsning, hvem lurer hvem da.

Det er jo din egen sikkerhet det gjelder.

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Link to post
Share on other sites

Hvor mye verdt er en eksamen hvor du rekker å gå på internett og spørre om hjelp underveis???

Tror nok Telenor gjør seg selv og båtsikkerheten en bjørnetjeneste her.........

En "bivirkning" ved opplegget de har nå, er nok at terskelen er lavere for å ta eksamen, og at flere faktisk gjør det. Som igjen gjør at flere skaffer seg og bruker VHF = flere lyttere på kanal 16.

 

Og det er jo bra? :yesnod:

 

Regner ellers med at kommentaren var generel og ikke rettet mot mitt spørsmål i tråden :wink:

Link to post
Share on other sites

Hvor mye verdt er en eksamen hvor du rekker å gå på internett og spørre om hjelp underveis???

Tror nok Telenor gjør seg selv og båtsikkerheten en bjørnetjeneste her.........

Hva er best, at en fikk litt hjelp til besvarelsen og bestod, eller at man strøyk og ikke får sertifikat? Jeg tror, dess flere som har sertifikat og bruker VHF lovlig er det beste for alle parter. Praktisk bruk er den beste skole

.

Redigert av arkmarin (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...