Kenneth82 Startet 18.Februar.2015 Del på Facebook Startet 18.Februar.2015 Jeg tar eksamen nå, og er ved oppsummeringsbiten. Vil endre svar på et spørsmål, men får ikke dette til? Endrer svaralternativ, går tilbake til spørsmålsoppsummering, men svaret er ikke endret. Er det ikke mulig å endre svarene, eller gjør jeg noe feil? Bruker MAC og Safari nettleser. Har ca 15 minutt igjen... Sitér dette innlegget Link to post
tombok Svart 18.Februar.2015 Del på Facebook Svart 18.Februar.2015 Husker ikke helt, men kan aldri tenke meg at det kan være mulig å endre avlagt svar. -Lagt kort ligger, vil jeg tro Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 18.Februar.2015 Del på Facebook Svart 18.Februar.2015 Du kan ikke endre svaret i simulatordelen, men mener du kan velge andre alternativ på de vanlige spørsmålene. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 18.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2015 Får ikke endret svar på spørsmålene. Klikker meg inn, velger annet alternativ, har prøvd å gå tilbake til spørsmålsdelen og/eller trykket svar. Det nye svaralternativet lagrer seg ikke Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 18.Februar.2015 Del på Facebook Svart 18.Februar.2015 Da lar det seg tydeligvis ikke gjøre. Jeg visste jeg hadde feil på en av simulatoroppgavene, men fikk ikke endret. Så ut som de vanlige spørsmålene kunne endres før endelig innsending, men det testet jeg ikke. Skjønner ikke hvorfor. Så lenge man er innenfor tiden, så ville det jo være naturlig å kunne endre før "innsending". Slik er det jo før levering av andre eksamensoppgaver. Jeg bestod likevel. Lykke til, og fortell hvordan det går. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 18.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2015 Fant aldri ut hvordan jeg endret svarene (om det overhodet gikk). Så to feil jeg hadde, som jeg ville rette på, samt en simulatoroppgave hvor jeg trykket for raskt på "OK"-knappen og dermed ikke fikk fullført oppkallet... Heldigvis ble det med de feilene, så det ble bestått uansett Uansett, takk for raske svar Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 18.Februar.2015 Del på Facebook Svart 18.Februar.2015 Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 18.Februar.2015 Del på Facebook Svart 18.Februar.2015 Gratulerer! Da visste du iallefall om feilene. Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 18.Februar.2015 Del på Facebook Svart 18.Februar.2015 Gratulerer Kenneth82 mener å huske at du kan redigere svarene før du leverer inn eksamen, men pytt pytt, du bestod jo med glans hehe Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
tombok Svart 18.Februar.2015 Del på Facebook Svart 18.Februar.2015 Gratulerer med bestått! Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 18.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2015 Takk for gratulasjoner tombok, fyrlykten, kjetillunde og møkkalasset! Godt å komme i mål - ikke lenge før sesongstart nå :) Sitér dette innlegget Link to post
GeirV Svart 19.Februar.2015 Del på Facebook Svart 19.Februar.2015 Hei, sorry, du kan ikke endre svaret.... Har du først avgitt svar, så kan du ikke endre dette.(på SRC-eksamen) Sitér dette innlegget Link to post
Aldebaran Svart 19.Februar.2015 Del på Facebook Svart 19.Februar.2015 Hvor mye verdt er en eksamen hvor du rekker å gå på internett og spørre om hjelp underveis??? Tror nok Telenor gjør seg selv og båtsikkerheten en bjørnetjeneste her......... Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 19.Februar.2015 Del på Facebook Svart 19.Februar.2015 Hvor mye verdt er en eksamen hvor du rekker å gå på internett og spørre om hjelp underveis??? Tror nok Telenor gjør seg selv og båtsikkerheten en bjørnetjeneste her......... Hvem gjør hvem en bjørnetjeneste. Om "du" som tar prøven velger å prøve deg med en slik løsning, hvem lurer hvem da. Det er jo din egen sikkerhet det gjelder. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Aldebaran Svart 19.Februar.2015 Del på Facebook Svart 19.Februar.2015 Det gjelder like mye min sikkerhet, om det er jeg som er den som trenger hjelp..... Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 19.Februar.2015 Del på Facebook Svart 19.Februar.2015 En klok lærer jeg hadde på videregående sa at om man tilegnet seg et svar på feil måte under en prøve, så kunne det jo hende at man lærte noe av det. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 19.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Februar.2015 Hvor mye verdt er en eksamen hvor du rekker å gå på internett og spørre om hjelp underveis??? Tror nok Telenor gjør seg selv og båtsikkerheten en bjørnetjeneste her......... En "bivirkning" ved opplegget de har nå, er nok at terskelen er lavere for å ta eksamen, og at flere faktisk gjør det. Som igjen gjør at flere skaffer seg og bruker VHF = flere lyttere på kanal 16. Og det er jo bra? Regner ellers med at kommentaren var generel og ikke rettet mot mitt spørsmål i tråden Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 19.Februar.2015 Del på Facebook Svart 19.Februar.2015 (redigert) Hvor mye verdt er en eksamen hvor du rekker å gå på internett og spørre om hjelp underveis??? Tror nok Telenor gjør seg selv og båtsikkerheten en bjørnetjeneste her......... Hva er best, at en fikk litt hjelp til besvarelsen og bestod, eller at man strøyk og ikke får sertifikat? Jeg tror, dess flere som har sertifikat og bruker VHF lovlig er det beste for alle parter. Praktisk bruk er den beste skole . Redigert 19.Februar.2015 av arkmarin (see edit history) Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
valvolainen Svart 19.Februar.2015 Del på Facebook Svart 19.Februar.2015 Tommel opp for forenkling av vhf! Dette er bare positivt. Derimot - Hvis det er slik at du kan se igjennom før du leverer - så MÅ det være redigeringsmulighet på tidligere svar. Ellers kan dette punktet droppes helt, da det ikke har noen funksjon. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.