Nybåt Startet 23.Februar.2015 Del på Facebook Startet 23.Februar.2015 Jeg er i ferd med å gi opp å fikse min VP MD17 fra 1979 som står i min Nidelv 24. Har hatt problemer med kjøling og rett og slett ikke klart å finne ut av det. Har fått tilbud på en overhalt ferskvannskjølt MD17 og vurderer å bytte. Er selve bytte jobben vanskelig/komplisert? Har fått tilbud på 12000, men skulle gjerne spart de pengene. I utgangspunktet burde det jo bare være inn/ut. Noen som har erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
Oystein Ny Svart 23.Februar.2015 Del på Facebook Svart 23.Februar.2015 Jeg byttet motor i fjor, likt mot likt. Synes det var enkelt, gjorde det på vannet. Fortell hvilket drev du har også for det har nok noe å si. Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 23.Februar.2015 Del på Facebook Svart 23.Februar.2015 Ikke drev, men fast aksel på Nidelv 24 Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
index Svart 23.Februar.2015 Del på Facebook Svart 23.Februar.2015 Om du løser alt på den gamle motoren og drar båten inntil en kai, trenger du bare en lastebil med kran i en halvtimes tid for å tq ut den gamle og sette i den nye. Deretter har du god tid til å justere inn, montere og gjøre det hele ferdig. Jeg gjorde det slik sist jeg byttet, enkel og grei løsning. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
KongKing Svart 24.Februar.2015 Del på Facebook Svart 24.Februar.2015 Hvor mye måtte du gi for en nyoverhalt MD17? Kk Ps: håper ikke du har kjøpt av han lurendreieren i Tønsberg som selger nyovermalt...? Sitér dette innlegget Link to post
Nybåt Svart 1.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2015 har ikke kjøpt ennå, men fått tilbud på 27000 mot min i innbytte. Sitér dette innlegget Link to post
engestol Svart 1.Mars.2015 Del på Facebook Svart 1.Mars.2015 I og med at du vil ha samme motor oppi igjebn, er det ingen problem å gjøre dette selv. Tok ut min VP MD17C av nidelv 24 tidligere denne uka, tok meg ca 1 1/2 time fra jeg begynte til motoren stod på bakken. Er jo bare å løsne motorfestene, akslingen, kabelstokkk, strøm, vann- og strømtilførsel. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.