Jump to content

Baatpuss.cjb.net oppdatert


Tor Eirik

Recommended Posts

  • 1 måned senere...

Hei

Jeg prøvde tidligere å finne noe om "syntetisk teak" til dekk... Fantikkeno, men nuh kom jeg nettopp på å søke på "kunstig teak" og da løsnet det:

Kom da opp med tek-dek og flexiteek. søk på nettet og bli vis osv. Sand i topcoat _kan_ bli tøft for bare føtter. Bare et alternativ. har hørt noe om hormoner(?) i PVC etc., men vet ikke om den ene er verre enn den andre.

Mvh

Sandman1

KnutS

"It's dark and we're wearing sunglasses"

Link to post
Share on other sites

Hei

Jeg prøvde tidligere å finne noe om "syntetisk teak" til dekk... Fantikkeno, men nuh kom jeg nettopp på å søke på "kunstig teak" og da løsnet det:

Kom da opp med tek-dek og flexiteek. søk på nettet og bli vis osv. Sand i topcoat _kan_ bli tøft for bare føtter. Bare et alternativ. har hørt noe om hormoner(?) i PVC etc., men vet ikke om den ene er verre enn den andre.

Mvh

Sandman1

<{POST_SNAPBACK}>

Heller tøft på bare føtter enn hodestups på havet med mobil , video kamera , digital kamera , spedbarn , gps , sattelitt telefon.. Og ja eg berer alt på en gang,, :lol::lol:

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Link to post
Share on other sites

Hei

Jeg prøvde tidligere å finne noe om "syntetisk teak" til dekk... Fantikkeno, men nuh kom jeg nettopp på å søke på "kunstig teak" og da løsnet det:

Kom da opp med tek-dek og flexiteek. søk på nettet og bli vis osv. Sand i topcoat _kan_ bli tøft for bare føtter. Bare et alternativ. har hørt noe om hormoner(?) i PVC etc., men vet ikke om den ene er verre enn den andre.

Mvh

Sandman1

<{POST_SNAPBACK}>

Hva mener du med syntetisk teak? som et sklisikkert underlag..? Eller? :confused:

 

Heller tøft på bare føtter enn hodestups på havet med mobil , video kamera , digital kamera , spedbarn , gps , sattelitt telefon.. Og ja eg berer alt på en gang,,  :lol:  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Om sommeren går vi så mye på sand likevel at litt fra og til spiller ingen trille! :lol:

Link to post
Share on other sites

"Hva mener du med syntetisk teak? som et sklisikkert underlag..? Eller? "

 

Kan vel sammenlikne det med linoleum (gammel betegnelse, nå er alt plast), som prøver å se ut som et eikegulv (f.eks). Det er rimelig bra mht sklisikring, en må veeldig nær for å se at det ikke er ekte. Det kuttes, klippes og kan limes på med sikaflex eller liknende, kan også slipes noe, uten at det mister treutseendet. Ekte fake, men snillere mot regnskogene. Prismessig vet jeg ikke hvordan disse alternativene ligger an.

 

mvh

 

Sandman1

KnutS

"It's dark and we're wearing sunglasses"

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...