Tor Eirik Startet 8.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2005 Startet likegodt en ny tråd jeg siden det ble så mye rot med adressene på den forrige! Har lagt ut del 9 i min oppussings-serie! Linken er som vanlig: http://baatpuss.cjb.net Sitér dette innlegget Link to post
Tor Eirik Svart 15.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2005 Del 11 i prosjektet mitt er ute nå.... Den finner du her: http://baatpuss.cjb.net Om du har en hjemmeside, legg den gjerne til blant linkene mine på denne siden: http://baatpuss.cjb.net/?reglink Sitér dette innlegget Link to post
sandman1 Svart 17.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2005 Hei Jeg prøvde tidligere å finne noe om "syntetisk teak" til dekk... Fantikkeno, men nuh kom jeg nettopp på å søke på "kunstig teak" og da løsnet det: Kom da opp med tek-dek og flexiteek. søk på nettet og bli vis osv. Sand i topcoat _kan_ bli tøft for bare føtter. Bare et alternativ. har hørt noe om hormoner(?) i PVC etc., men vet ikke om den ene er verre enn den andre. Mvh Sandman1 Sitér dette innlegget KnutS "It's dark and we're wearing sunglasses" Link to post
Birchwood 320 Svart 17.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2005 Hei Jeg prøvde tidligere å finne noe om "syntetisk teak" til dekk... Fantikkeno, men nuh kom jeg nettopp på å søke på "kunstig teak" og da løsnet det: Kom da opp med tek-dek og flexiteek. søk på nettet og bli vis osv. Sand i topcoat _kan_ bli tøft for bare føtter. Bare et alternativ. har hørt noe om hormoner(?) i PVC etc., men vet ikke om den ene er verre enn den andre. Mvh Sandman1 <{POST_SNAPBACK}> Heller tøft på bare føtter enn hodestups på havet med mobil , video kamera , digital kamera , spedbarn , gps , sattelitt telefon.. Og ja eg berer alt på en gang,, Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Tor Eirik Svart 18.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2005 Hei Jeg prøvde tidligere å finne noe om "syntetisk teak" til dekk... Fantikkeno, men nuh kom jeg nettopp på å søke på "kunstig teak" og da løsnet det: Kom da opp med tek-dek og flexiteek. søk på nettet og bli vis osv. Sand i topcoat _kan_ bli tøft for bare føtter. Bare et alternativ. har hørt noe om hormoner(?) i PVC etc., men vet ikke om den ene er verre enn den andre. Mvh Sandman1 <{POST_SNAPBACK}> Hva mener du med syntetisk teak? som et sklisikkert underlag..? Eller? Heller tøft på bare føtter enn hodestups på havet med mobil , video kamera , digital kamera , spedbarn , gps , sattelitt telefon.. Og ja eg berer alt på en gang,, <{POST_SNAPBACK}> Om sommeren går vi så mye på sand likevel at litt fra og til spiller ingen trille! Sitér dette innlegget Link to post
sandman1 Svart 22.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2005 "Hva mener du med syntetisk teak? som et sklisikkert underlag..? Eller? " Kan vel sammenlikne det med linoleum (gammel betegnelse, nå er alt plast), som prøver å se ut som et eikegulv (f.eks). Det er rimelig bra mht sklisikring, en må veeldig nær for å se at det ikke er ekte. Det kuttes, klippes og kan limes på med sikaflex eller liknende, kan også slipes noe, uten at det mister treutseendet. Ekte fake, men snillere mot regnskogene. Prismessig vet jeg ikke hvordan disse alternativene ligger an. mvh Sandman1 Sitér dette innlegget KnutS "It's dark and we're wearing sunglasses" Link to post
Sabeltann Svart 22.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2005 Hei hva med og bruke anti skli sanden til Jotun? liten boks med vedig fin sand som blandes i toppstrøket! Må jo være fint til dette prosjektet. Sitér dette innlegget Link to post
Tor Eirik Svart 31.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2005 Del 12 er ute Sitér dette innlegget Link to post
Tor Eirik Svart 1.Mai.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2005 Siden min er nå ENDELIG oppdatert igjen. Har gått et par uker siden jeg skulle ha lagt ut teksten til de to siste delene, men nå er det på plass. http://baatpuss.cjb.net Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.