Kenneth Finsås Startet 27.Februar.2015 Del på Facebook Startet 27.Februar.2015 Har ryddet i verkstedet, og kom over noen esker med div. båt-relaterte deler som en tysker har lagt igjen her. Er usikker på hva dette er og evt. om det er salgbar vare eller "boss". Har relativt mange av de forskjellige tingene, så om noen skulle ha behov for noe av dette er det bare å ta kontakt. Sitér dette innlegget Link to post
Makiki 4 Svart 27.Februar.2015 Del på Facebook Svart 27.Februar.2015 Du bør legge dette ut på http://www.ssca.no/2011-08-24-20-17-46/kjop-og-salg Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth Finsås Svart 27.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2015 Det er godt mulig, men som jeg skriver så vet jeg ikke hva det er, og det er egentlig det som er spørsmålet her. Om det blir oppfattet som en salgstråd så er ikke det i utgangspunktet intensjonen. Sitér dette innlegget Link to post
pacuare Svart 27.Februar.2015 Del på Facebook Svart 27.Februar.2015 Ser ut til å være utstyr til en BB11 eller en lignende gammel liten treseilbåt (elelr mindre). Første er en bryteblokk, siste er spinnakerbom endebeslag som det også står på posten. For veldig spesielt interiserte. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 27.Februar.2015 Del på Facebook Svart 27.Februar.2015 Bilde 3 er en skråstilt bryteblokk til venstre, og en "øyefeste" som kan skrus i dekk eller på et skott til høyre. Den siste er nok den av disse som er mest salgbar. Den kan benyttes til å feste blokker eller fortøyningsliner i eller egentlig hva som helst. Den er ikke så veldig stor, så den er nok mest brukbar for mindre båter. Selv om noe er brukelig, er spørsmålet allikevel om noen vil kjøpe det. Disse delene ser ut som de har mest antikvarisk verdi. Jeg ville ikke betalt for en annonse for å prøve å bli kvitt det Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.