Bidevind Startet 27.Februar.2015 Del på Facebook Startet 27.Februar.2015 (redigert) Hei ! Vurderer en rimelig kartplotterløsning og vurderer en Lowrance Elite 7-m. Sammen med Navionics Gold XL9 kart Er dette en god kombinasjon til en rimelig penge og hva koster en oppdatering av kartene? Noen med erfaring eller innspill? Redigert 27.Februar.2015 av Bidevind (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guzzi Svart 28.Februar.2015 Del på Facebook Svart 28.Februar.2015 Jeg har en tidligere utgave av denne. Dessverre får jeg ikke kjøpt oppdatering til kartene lenger, siden plotteren ikke tåler de nye karttypene. I forrige båten hadde jeg Lorenz. I åpen båt er det greit med hurtigbrakett, på Lowrance er det litt mere miklete, men til å leve med. Der må du løsne skruene, og koble fra kontakter til strøm og eventuell ekkoloddsvinger. Oppdatering gjør du så vidt jeg kan forstå hjemme på pc med kartbrikka i en kortleser. Du finner priser på hjemmesiden til Navionic. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.