Jump to content

Dynastarter startrele til VP md2b


Kjell

Recommended Posts

Er det noen her som sitter på bilder eller tegninger av Dynastarter til Volvo Penta md2b?

 

Farsan har nettopp kjøpt seg en Nidelv 24 med VP md2b etter mange års drøm om egen båt.

Vi har nettopp byttet motor i den og på den motoren som ble satt inn sitter det en Dynastarter.

 

Siden det ikke var Dynastart på den forrige motoren mangler det et startrele nå.

Er derfor i ferd med å hjelpe min far med å sette inn startrele til denne starteren, men vi vet ikke helt hvilket startrele vi skal kjøpe.

 

Det finnes visstnok to typer Dynastartere. Bosch og Siba. Er det riktig?

 

Send meg bilder eller tegninger hvis dere har. Hvis du har mulighet til å sende på fax har jeg faxnr. 85032782

 

Kjell i Drøbak

:sailing:

Link to post
Share on other sites

Hei!

Har ikke selv så mye å bidra, men hadde samme spørsmålet opp, for en tid tilbake. Se denne tråden:

https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...5685918;start=3

 

Lykke til! :cryin:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...