Jump to content

Transporthjelpen

Verrie

Recommended Posts

Har kjøpt meg et seil som skal bringes fra Uppsala (evt Stockholm) til Oslo så snart som mulig. Noen som har tips som kan løse dette transportproblemet? Seilet er pakket i en seilpose og tar litt plass, men går fint i bagasjerommet på en vanlig bil. Tips mottas med glede.

Framtia på AIS

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Javel, da har jeg plutselig kanskje et behov for å få dradd en båt+henger vekt noe under 2000kg fra Stavanger/Bryne område til Drammen. Er det noen med BE og solid bil å dra med som vil ha gratis fuel pluss litt og som har lyst å ta den jobben?

Kjetil S

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

• 3 år senere...
  • 6 måneder senere...

Er det noen som skal kjøre strekningen Mosjøen og forbi Grong en av de nærmeste ukene. Jeg vurderer å kjøpe en liten båthenger. Skal hente båten til sønn min der om 3 ukers tid.

Send gjerne en sms på ninullfem toto treseksen hvis du skal forbi disse plassene og kan ta med en henger.

Kanskje litt på siden av opprinnelig tråd: betaler godt og kontant for slep av min 30 fots motorbåt fra Risør til Nesodden. Jeg blir med på turen og dekker eventuelle utgifter underveis som f.eks havneleie, Catering o.l. Send en IM om du er interessert eller ønsker mer informasjon. Så snart som mulig!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...