classic fiberglass Svart 3.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2006 Det er jo overkommelig det i grunn.. har ikke noen kontakter som jeg kommer på i farta. Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
M/S Bastard Svart 3.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2006 Det kommer sikkert flere her som kan svare litt. Men frakt burde jo ikke være noe stort problem. Posten tar vel ikke mere enn 35 kg tror jeg Sitér dette innlegget Link to post
classic fiberglass Svart 24.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2006 classic fiberglass skrev: Hei! Har handlet litt... Er det noen som har tenkt seg en tur sørover mot Kristiansand fra Lillehammer (Batdilla) i en eller annen fremtid??? Ikke nøl med å ta kontakt! TA Eller et stykke nedover alt hjelper! Løftet denne litt... er i det nostalgiske hjørnet Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Geir Svart 31.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2006 I og med at det er åpnet nytt "loppemarked" under kjøp og salg, er det på tide å løfte denne. Undertegnede skal på lørdag kjøre fra Lillestrøm, via Tjøme og til Langesund. Kjører stasjonsvogn og har fremdeles litt plass dersom noen trenger befrakting av deler. Geir. Classic Fiberglass: Jeg skal fremdeles til Kristiansand etterhvert. Sitér dette innlegget Link to post
classic fiberglass Svart 31.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2006 Det høres bra ut Geir! prisen for jobben blir vi sikkert enig om Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
TwinCab Svart 1.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2006 Jeg har bestilt et fast trimplan til Joda-snekka fra Joda Industrier i Fevik. Har dog et lite problem med frakt til Kongsberg. Er det noen som kan være behjelpelig med frakt fra Fevik til Kongsberg. Må dog opplyse om at dette trimplanet vel er et "flak" på (antatt) ca 1 x 2,5 meter. Trimplanet er vel ferdigprodusert om vel en uke og jeg hadde nok tenkt å montere det i midten av mars (senest i slutten av mars) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 19.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2006 Noen som skal strekningen Porsgrunn - Holmestrand til uka? Har kjøpt en tank i Porsgrunn, hvis jeg ikke får hentet den sjøl så er det kanskje noen som skal denne veien? Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 19.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2006 Kjører fra Trondheim til Lillestrøm 5. mars, med retur 7. mars. Har liten varebil... Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 19.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2006 bastard30000 skrev: Noen som skal strekningen Porsgrunn - Holmestrand til uka? Har kjøpt en tank i Porsgrunn, hvis jeg ikke får hentet den sjøl så er det kanskje noen som skal denne veien? Vogntog. Holder det? Send IM med tlf. så skal vi se. M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
classic fiberglass Svart 22.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2006 Nå er jeg en glad mann, transporthjelpen har fungert helt fantastisk for meg! Handlet en gammel 50 hk Mercury av BATDILLA (takk for handelen) La ut en tråd under denne banneren, og for å gjøre en lang historie kort GEIR her på BP fraktet kolossen helt hjem til meg! (Lillehammer - Kristiansand) MAKAN! Tusen takk GEIR! Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
M/S Bastard Svart 23.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2006 M/Y Ellen Marie skrev: Vogntog. Holder det? Send IM med tlf. så skal vi se. M/Y Ellen Marie Takker for tipset, men nå har jeg fått ordnet det. Den blir hentet på Fredag Sitér dette innlegget Link to post
Godvik Svart 27.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2006 Hjelp! Er det noen som kan hjelpe meg med å transportere en Nor-Dan 1000 fra Lillestrøm til Bergen? Båtens vitale mål er som følger: Lengde: 1017 cm Bredde: 300 cm Høyde 330 cm (kan reduseres med 30 cm om man tar ned targabøylen) Vekt 4800 kg Båten skal være klar til transport i slutten av april. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Svart 27.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2006 Putt den på sjøen i Oslo, og lag en transportstafett rundt kysten. Jeg kan ta første etappe fra Oslo til Tjøme Geir Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 27.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2006 Tjøme - Langesund kan jeg dekke. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Allan E Svart 5.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2006 Kan noen hjelpe med å få et akvarium fra Sarpsborg til Porsgrunn, eller iallefall til denne siden av Oslofjorden. Sitér dette innlegget Link to post
Muhammed Svart 5.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2006 Er det noen som kjører langtransport Molde - Kristiansand, som kan ta med en palle med en motor, ca 150 kg.? Sitér dette innlegget Link to post
trulte Svart 5.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2006 Sitat Kan noen hjelpe med å få et akvarium fra Sarpsborg til Porsgrunn, eller iallefall til denne siden av Oslofjorden. Jeg skal på sommerhuset i Kjerringvik (mellom Sandefjord og Larvik) i påsken. Det blir vel kanskje noe lenge til, ellers kan jeg ta det med da... Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 5.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2006 Hei Hvis ikke noen andre sier ifra at de skal ta turen nå snart så snakkes vi nærmere påske hvis det er greit for fiskeholderen. Sitér dette innlegget Link to post
trulte Svart 5.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2006 Sitat Hvis ikke noen andre sier ifra at de skal ta turen nå snart så snakkes vi nærmere påske hvis det er greit for fiskeholderen. Du kan jo sende meg en IM nærmere hvis det blir aktuelt. Jeg reiser over fjorden i løpet av palmesøndaghelgen. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 9.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2006 (redigert) Vurderer å kjøpe en 17 fots trebåt på Sortland. Må få denne transportert til Kristiansand. Noen som har noen gode ideer? Redigert 9.Mars.2006 av Rolf (see edit history) Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
M/S Bastard Svart 9.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2006 Jeg har ikke fått hentet tanken jeg kjøpte enda, for det passer så dårlig når jeg og selger kan møtes Noen i Porsgrunn området som kan hente denne og oppbevare den noen dager? Kanskje lettere og treffe medlemmer på en ettermiddag Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 10.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 bastard30000 skrev: Jeg har ikke fått hentet tanken jeg kjøpte enda, for det passer så dårlig når jeg og selger kan møtes Noen i Porsgrunn området som kan hente denne og oppbevare den noen dager? Kanskje lettere og treffe medlemmer på en ettermiddag Da har jeg hentet tanken! SÅ da er denne etterspørselen uaktuell Sitér dette innlegget Link to post
HomerSimpson Svart 20.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2006 Er det noen som skal fra Bergensområdet til båtmessa i Lillestrøm?? Jeg har fått tak i en plate til dasjbord hos Marinesenteret i Bergen og skulle fått fraktet denne til Lillestrøm. Jeg snakket med Marinesenteret og den egnet seg dårlig å sende som pakke. Platen er 65x105cm. Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
Godvik Svart 21.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2006 Hei ! Er det noen i området rundt Nordfjordeid, som har tenkt seg til Bergen i uke 16? Jeg har en Nor-Dan 780 2005 mod som skulle samme veien. Båten er klargjort for sesongen, diesel på tanken, kartplotter og kart. Send meg gjerne en mail, så kan vi se om vi kan bli enige om et opplegg. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 21.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2006 (redigert) Godvik skrev: Hei ! Er det noen i området rundt Nordfjordeid, som har tenkt seg til Bergen i uke 16? Jeg har en Nor-Dan 780 2005 mod som skulle samme veien. Båten er klargjort for sesongen, diesel på tanken, kartplotter og kart. Send meg gjerne en mail, så kan vi se om vi kan bli enige om et opplegg. Hei! Er fra Nordfjordeid og har ingen ting imot en Bergenstur... Sender en mail... Redigert 21.Mars.2006 av eysteind (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.