Jump to content

Transporthjelpen

Verrie

Recommended Posts

• 3 uker senere...

I og med at det er åpnet nytt "loppemarked" under kjøp og salg, er det på tide å løfte denne.

Undertegnede skal på lørdag kjøre fra Lillestrøm, via Tjøme og til Langesund.

Kjører stasjonsvogn og har fremdeles litt plass dersom noen trenger befrakting av deler.

Geir.

Classic Fiberglass: Jeg skal fremdeles til Kristiansand etterhvert.

Jeg har bestilt et fast trimplan til Joda-snekka fra Joda Industrier i Fevik. Har dog et lite problem med frakt til Kongsberg. Er det noen som kan være behjelpelig med frakt fra Fevik til Kongsberg. Må dog opplyse om at dette trimplanet vel er et "flak" på (antatt) ca 1 x 2,5 meter.

Trimplanet er vel ferdigprodusert om vel en uke og jeg hadde nok tenkt å montere det i midten av mars (senest i slutten av mars)

• 3 uker senere...

Vurderer å kjøpe en 17 fots trebåt på Sortland. Må få denne transportert til Kristiansand. Noen som har noen gode ideer?

Redigert av Rolf (see edit history)

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

• 2 uker senere...

Er det noen som skal fra Bergensområdet til båtmessa i Lillestrøm?? Jeg har fått tak i en plate til dasjbord hos Marinesenteret i Bergen og skulle fått fraktet denne til Lillestrøm. Jeg snakket med Marinesenteret og den egnet seg dårlig å sende som pakke. Platen er 65x105cm. :confused:

Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro???

Ny Flem.jpg

Godvik skrev:

Hei :flag: !

Er det noen i området rundt Nordfjordeid, som har tenkt seg til Bergen i uke 16?

Jeg har en Nor-Dan 780 2005 mod som skulle samme veien. Båten er klargjort for sesongen, diesel på tanken, kartplotter og kart.

Send meg gjerne en mail, så kan vi se om vi kan bli enige om et opplegg.

Hei!

Er fra Nordfjordeid og har ingen ting imot en Bergenstur... Sender en mail...

Redigert av eysteind (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...