Jump to content

Transporthjelpen

Verrie

Recommended Posts

• 3 uker senere...

Hei! :flag:

Har handlet litt... :crazy: Er det noen som har tenkt seg en tur sørover mot Kristiansand fra Lillehammer (Batdilla) i en eller annen fremtid???

Ikke nøl med å ta kontakt! TA :smiley:

Eller et stykke nedover alt hjelper!

Løftet denne litt... er i det nostalgiske hjørnet :rolleyes::smiley:

Mvh TA

I og med at det er åpnet nytt "loppemarked" under kjøp og salg, er det på tide å løfte denne.

Undertegnede skal på lørdag kjøre fra Lillestrøm, via Tjøme og til Langesund.

Kjører stasjonsvogn og har fremdeles litt plass dersom noen trenger befrakting av deler.

Geir.

Classic Fiberglass: Jeg skal fremdeles til Kristiansand etterhvert.

Jeg har bestilt et fast trimplan til Joda-snekka fra Joda Industrier i Fevik. Har dog et lite problem med frakt til Kongsberg. Er det noen som kan være behjelpelig med frakt fra Fevik til Kongsberg. Må dog opplyse om at dette trimplanet vel er et "flak" på (antatt) ca 1 x 2,5 meter.

Trimplanet er vel ferdigprodusert om vel en uke og jeg hadde nok tenkt å montere det i midten av mars (senest i slutten av mars)

• 3 uker senere...

Nå er jeg en glad mann, transporthjelpen har fungert helt fantastisk for meg!

Handlet en gammel 50 hk Mercury av BATDILLA :smiley: (takk for handelen)

La ut en tråd under denne banneren, og for å gjøre en lang historie kort GEIR her på BP fraktet kolossen helt hjem til meg! (Lillehammer - Kristiansand) MAKAN! Tusen takk GEIR! :yesnod:

:flag:

Mvh TA

Hjelp! Er det noen som kan hjelpe meg med å transportere en Nor-Dan 1000 fra Lillestrøm til Bergen? Båtens vitale mål er som følger:

Lengde: 1017 cm

Bredde: 300 cm

Høyde 330 cm (kan reduseres med 30 cm om man tar ned targabøylen)

Vekt 4800 kg

Båten skal være klar til transport i slutten av april.

Tjøme - Langesund kan jeg dekke. :sailing:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Kan noen hjelpe med å få et akvarium fra Sarpsborg til Porsgrunn, eller iallefall til denne siden av Oslofjorden.

Jeg skal på sommerhuset i Kjerringvik (mellom Sandefjord og Larvik) i påsken. Det blir vel kanskje noe lenge til, ellers kan jeg ta det med da...

Hvis ikke noen andre sier ifra at de skal ta turen nå snart så snakkes vi nærmere påske hvis det er greit for fiskeholderen.

Du kan jo sende meg en IM nærmere hvis det blir aktuelt. Jeg reiser over fjorden i løpet av palmesøndaghelgen. :cheers:

Vurderer å kjøpe en 17 fots trebåt på Sortland. Må få denne transportert til Kristiansand. Noen som har noen gode ideer?

Redigert av Rolf (see edit history)

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Jeg har ikke fått hentet tanken jeg kjøpte enda, for det passer så dårlig når jeg og selger kan møtes :headbang: Noen i Porsgrunn området som kan hente denne og oppbevare den noen dager?

Kanskje lettere og treffe medlemmer på en ettermiddag :smiley:

Jeg har ikke fått hentet tanken jeg kjøpte enda, for det passer så dårlig når jeg og selger kan møtes :headbang: Noen i Porsgrunn området som kan hente denne og oppbevare den noen dager?

Kanskje lettere og treffe medlemmer på en ettermiddag :smiley:

Da har jeg hentet tanken!

SÅ da er denne etterspørselen uaktuell :smiley:

• 2 uker senere...

Er det noen som skal fra Bergensområdet til båtmessa i Lillestrøm?? Jeg har fått tak i en plate til dasjbord hos Marinesenteret i Bergen og skulle fått fraktet denne til Lillestrøm. Jeg snakket med Marinesenteret og den egnet seg dårlig å sende som pakke. Platen er 65x105cm. :confused:

Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro???

Ny Flem.jpg

Hei :flag: !

Er det noen i området rundt Nordfjordeid, som har tenkt seg til Bergen i uke 16?

Jeg har en Nor-Dan 780 2005 mod som skulle samme veien. Båten er klargjort for sesongen, diesel på tanken, kartplotter og kart.

Send meg gjerne en mail, så kan vi se om vi kan bli enige om et opplegg.

Hei :flag: !

Er det noen i området rundt Nordfjordeid, som har tenkt seg til Bergen i uke 16?

Jeg har en Nor-Dan 780 2005 mod som skulle samme veien. Båten er klargjort for sesongen, diesel på tanken, kartplotter og kart.

Send meg gjerne en mail, så kan vi se om vi kan bli enige om et opplegg.

Hei!

Er fra Nordfjordeid og har ingen ting imot en Bergenstur... Sender en mail...

Redigert av eysteind (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...