Marwin Svart 21.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2006 Kjører fra Trondheim til Lillestrøm - Tønsberg - Tjøme torsdag denne uke. Retur lørdag / søndag. Har liten varebil... Send meg en IM hvis... Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
JanS/EIR Svart 27.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2006 Hei ! Kunne det være noen som har plass i bilen fra Oslo Nord/Storo og opp til Trondheimsområdet for en transportpressenning på ca 15-20 kg en gang i overskuelig fremtid? Har tilbud om en slik fra medlem her på BP, men det er vel ikke en enkel sak for en Norgespakke dette. Betaler selvsagt litt frakt, ( et par hundre??) mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Geir Svart 27.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2006 JanS/ m/y Gygra skrev: Hei ! Kunne det være noen som har plass i bilen fra Oslo Nord/Storo og opp til Trondheimsområdet for en transportpressenning på ca 15-20 kg en gang i overskuelig fremtid? mvh JanS Skal til Trondheim i løpet av mai/juni. (Noe usikker på dato enda) (skal forøvrig til Røros i Påska) Geir Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 27.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2006 men hvorfor tror du ikke Norgespakka tar den Jan ? De har fraktet rarere ting, belive me... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
JanS/EIR Svart 28.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2006 Takker for tipset, Suzuki! Posten tar saken.( Pakke på 60 x 60 x 120 cm og inntil 25 kg for 198,- hvis noen er interessert i takstene.) Takk også til Geir for tilbudet! Baatplassen fungerer utmerket. mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
classic fiberglass Svart 30.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2006 (redigert) IKKE APRILSNARR! Kristiansand - Larvik Skal tur-retur Lørdag 1. April, drar fra Kristiansand kl. 0900. send en IM hvis du vil at jeg skal hente eller bringe noe. Redigert 30.Mars.2006 av classic fiberglass (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
classic fiberglass Svart 31.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2006 (redigert) Løfter denne. Reiser fra Kr.sand i morgen kl. 0900 til Larvik, ring 99337626 hvis du vil ha noe fraktet. (tur-retur)Selvfølgelig.. Redigert 31.Mars.2006 av classic fiberglass (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
classic fiberglass Svart 31.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2006 Bruk muligheten, siste sjanse Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
eysteind Svart 8.April.2006 Link til dette innlegget Svart 8.April.2006 Godvik skrev: Hei ! Er det noen i området rundt Nordfjordeid, som har tenkt seg til Bergen i uke 16? Jeg har en Nor-Dan 780 2005 mod som skulle samme veien. Båten er klargjort for sesongen, diesel på tanken, kartplotter og kart. Send meg gjerne en mail, så kan vi se om vi kan bli enige om et opplegg. eysteind skrev: Hei! Er fra Nordfjordeid og har ingen ting imot en Bergenstur... Sender en mail... Må desverre melde pass på denn turen. Får ikke tid. Så da håper eg noko andre har anledning til å hjelpe Godvik. Dette kan jo bli en nydelig tur! Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 9.April.2006 Link til dette innlegget Svart 9.April.2006 reiser Arendal Oslo Arendal på mandag ( i morgen ), gi beskjed om det er noe som skal fraktes.. Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Geir Svart 19.April.2006 Link til dette innlegget Svart 19.April.2006 Kjører fra Lillestrøm mandag morgen (tidlig), via Haukelid, Odda, Stord, Bergen og tilbake til Lillestrøm i løpet av uka. Kjører stasjonsvogn, og har litt plass dersom det er noen som trenger transporthjelp. Geir Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 19.April.2006 Link til dette innlegget Svart 19.April.2006 Heisan, Har kjøpt meg en bil på Jessheim, og skal kjøre denne hjem til Skien i morgen torsdag på ettermiddagen. Det er Mitshubishi L300 så jeg har et stort bagasjerom. Noen som skal ha fraktet noe på den strekningen - så si ifra. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
M/S Bastard Svart 20.April.2006 Link til dette innlegget Svart 20.April.2006 Noen som kan ta med 2 stk batterikasser fra Oslo syd til Holmestrand i nær fremtid? Sitér dette innlegget Link to post
classic fiberglass Svart 2.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2006 Lurer på en motor på Jæren, er det noen som skal sydover mot Kristiansand i nærmeste fremtid? Det er en liten 8hk Mercury. Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Geir Svart 17.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2006 Suzuki skrev: Ingen som kjører neddover Blide sørland innen rimelig kort tid ? Suzuki Midten av juni skal jeg antagelig ned til Kristiansand. Geir Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 29.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2006 Stavanger til Kvinesdal. Noen som har mulighet til å ta med noe Mahogny fra stavanger til kvinesdal iløpet av de nærmeste dagene? takstativ eller stasjonsvogn bør det nok være. 3 stk plank på ca. 2 meter. Affe Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
EIRINA Svart 29.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2006 Kjører Asker Hardanger osdag retur torsd/fred Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 26.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2006 noen som kjører Stavanger - Østlandet i nær fremtid ? Skulle hatt transportert en liten propantank, om det var mulig å få til. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Verrie Svart 8.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2006 Strekning Grimstad-Oslo-Grimstad avlegges Tirsdag neste uke (15/8). Meget mulig jeg drar til Oslo kvelden før (Mandag). Skal også innom Holmestrand (Bastard). Har stasjonsvogn. Send IM om det er noe man skulle ha befraktet. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.August.2006 Link til dette innlegget Svart 8.August.2006 Heisann Perlen Kommer du på dagtid kan du droppe lasten i Horten, er det dreggen og aggregatet du kommer med? Ikke glem båtkortet da Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 8.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2006 Antar det blir kveld, har mobnr ditt, så jeg ringer. Agregat, anker, båtkort, og skal se om jeg har noe rart liggende. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.August.2006 Link til dette innlegget Svart 8.August.2006 Den er grei, snakkes Sitér dette innlegget Link to post
emilskj Svart 31.August.2006 Link til dette innlegget Svart 31.August.2006 Hei Kjører Hamar - Namsos på lørdag med varebil. Mvh Emil Sitér dette innlegget Tur- og dugnadsblogg for M/K Straumingen her.Medlem av Forbundet Kysten Link to post
Verrie Svart 12.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2006 Noen som skal strekningen Grimstad - Bergen i høst ? Påhengsmotoren har fått ny eier i Bergen, det dreier seg om en 5 HK, så det er ikke store/tunge saken........ Send IM i tilfelle. Frakten blir honorert. Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 19.September.2006 Link til dette innlegget Svart 19.September.2006 Nokon som har litt ekstra plass frå Bergen til Ålesund? Treng frakt av båtkrybbe og presenningstativ. Alt er flatpakka. Mottakar kan henta kor som helst i Ålesunds-området. Ring 959 01 733 eller IM. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.