O.Olsen Svart 6.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2011 Har kjøpt en ranafisk 17 på henger i Porsgrunn, skulle hatt båten til Lofoten..... Noen som trenger finansiert tur eller deler av tur så send PM. Uansett avstand så er jeg interessert, selv bare inn til Oslo. Sitér dette innlegget Link to post
BTS Svart 6.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2011 Heisan jeg kjører Stord - Risør via Haukeli/Drangedal Tirsdag 7.6 med tom personbil. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 7.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2011 Har kjøpt meg et seil som skal bringes fra Uppsala (evt Stockholm) til Oslo så snart som mulig. Noen som har tips som kan løse dette transportproblemet? Seilet er pakket i en seilpose og tar litt plass, men går fint i bagasjerommet på en vanlig bil. Tips mottas med glede. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Kjetil1 Svart 14.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2011 Javel, da har jeg plutselig kanskje et behov for å få dradd en båt+henger vekt noe under 2000kg fra Stavanger/Bryne område til Drammen. Er det noen med BE og solid bil å dra med som vil ha gratis fuel pluss litt og som har lyst å ta den jobben? Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Framtia Svart 12.November.2014 Link til dette innlegget Svart 12.November.2014 noen skal kjøre bil fra Bodø til Oslo i løpet av vinteren? Kjøperen av min gamle båt skal frakte nedover en redningsflåte til den skal seiles hjem i mars. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Allan E Svart 26.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2015 Er det noen som skal kjøre strekningen Mosjøen og forbi Grong en av de nærmeste ukene. Jeg vurderer å kjøpe en liten båthenger. Skal hente båten til sønn min der om 3 ukers tid. Send gjerne en sms på ninullfem toto treseksen hvis du skal forbi disse plassene og kan ta med en henger. Sitér dette innlegget Link to post
Oggi Svart 26.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2015 Kanskje litt på siden av opprinnelig tråd: betaler godt og kontant for slep av min 30 fots motorbåt fra Risør til Nesodden. Jeg blir med på turen og dekker eventuelle utgifter underveis som f.eks havneleie, Catering o.l. Send en IM om du er interessert eller ønsker mer informasjon. Så snart som mulig! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.