Jump to content

Prisoverslag båttransport 32 fot Stavanger - Oslo?

Bertramsen

Recommended Posts

Jeg undersøkte samme for min bavaria 33 sport for litt iver ett år siden fra Bergen.

Billigste jeg kom ut var 32.000kr om jeg kjørte følgebil selv . Og jeg sjekket med rederier og det neste av transportfirma da jeg kjenner de fleste som driver med den type transport rundt om.

Jeg kjørte den selv fra Bergen til langesund på 14 timer og 9500kr i drivstoff vel og merke snittfFart på ca 22knop.

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Jeg brukte Kent Kran fra Drammensområde for 4 år siden til å frakte min Cranchi Zaffiro fra Drammen til Sola inkl heising på og av bil. Følgebilen deres dro båthenger med 21 foter på tilbake. Kostet meg 29000. Men de måtte hyre politieskorte gjennom to tunneler pga høyde...

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Da har jeg sjekket litt. Holms Shipping kunne frakte den til Fredrikstad for 19 000 + moms. Så matte jeg hatt kran i begge ender for å få løftet den på vannet og på land igjen. Dette blir for mye for meg å legge i den båten, så jeg måtte ringe å si den fra meg. Typisk når jeg endelig får tilslag på noe bra. Båten var gratis, men jeg måtte ta med motoren til 15000. Vel vel, får håpe jeg kan finne meg et fint prosjekt litt nærmere. :pray:

Skal man kjøpe vrak eller prosjekt bør man selv ha lastebil eller at vraket ligger i nærheten av der man skal pusse opp.. om man ikke har overflod av penger så klart.. men da ville man vel kansje ikke kjøpt et vrak...

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...