Havlengt Startet 2.Mars.2015 Del på Facebook Startet 2.Mars.2015 (redigert) Tenkte eg kunne legga ut eit "funn" som eg har gjort under renovering av to stk KAMD 42 frå 1993. Begge har gått ca 2300 timar, og det har ikkje vore skrudd på dei det eg kan finna. Nokre bilder: Tetningen til venstre tilhøyrer babord maskin, denne tetningen er identisk med dei nye som var i renoveringssatsen. Denne var spenstig og fin, tetteflata på veivakselen var heilt slett på denne maskinen. Tetningen til høgre er frå styrbord maskin ( grisen.. ) Denne var knallhard og sprakk når eg klemte den saman. På denne maskinen var det eit tydeleg slitespor i tetteflata på veiven. Mulig eg har fått ein ring av gammal og ein av ny type? Ulogisk nok, er det er lavast produksjonsnummer på den motoren som har ny tetning. Men det var kanskje fleire sammenstillingslinjer på fabrikken med lokale delelager i krokane? Håpar dette er av interesse for andre med grøne grisar? Redigert 2.Mars.2015 av Havlengt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.