Jump to content

Kårer Årets havnevert 2014

Astor

Recommended Posts

Det var vel bedre om du foreslo en avstemming med samme tema på dette forumet enn å drive reklame for blader. Har du fått deg en ny arbeidsgiver?

Det var da voldsomt? Fått for lite morgenkaffe i dag? :-)

For det første poster han en helt relevant link for båtfolket, og for det andre er det velkjent for de fleste her fra før at han har sin faste spalte i bladet!

Dumt spørsmål kanskje, men hva er egentlig en havnevert ? :blush:

Jeg vet hva en gjestehavn er, men normalt er det bare en postkasse til å putte penger oppi, eller i byene av og til en automat.

Noen steder må man via en hotellresepsjon, eller tilogmed via ett havnekontor, men noe som kan minne om en vert har jeg aldri møtt som jeg kan komme på ???

Hva er funksjonen/vitsen, og hvor finner man det ?

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Jeg kjenner mange havner med flotte havneverter, men desverre er det kun en plass som kvalifiserer i Norge.

Havnevertene i Grimstad synes det er hyggelig om du ringer og spør om det er plass. De reserverer gjerne, flytter båter om nødvendig og er der og hjeper til med fortøying når du ankommer.

Det var vel bedre om du foreslo en avstemming med samme tema på dette forumet enn å drive reklame for blader. Har du fått deg en ny arbeidsgiver?

Har fått en koslig pensjonistjobb som jeg trives godt i. Jeg har mye å takke Baatplassen.no for etter de ti årene jeg har vært medlem. Nå prøver jeg å gi litt tilbake ved å fortelle leserne i Båtens Verden om dette fanastiske forumet. Det er ikke til å legge skjul på at gjennom de ti årene jeg har vært medlem her på forumet så har det vært liten mediadekning i båtbladene. Forumet fortjener bedre.

Når det gjelder kåringen av Årets havnevert 2014 er dette ganske så båtrelatert og noen her på forumet vil sikkert gi sin stemme. Ingen båtblad i dette land kan konkurrere mot den aktiviteten som finnes nettopp her. Det er vel nettopp derfor vi trives så godt sammen.

Hver dag kommer det titalls med nye emner, mange av dem åpner jeg ikke i det hele tatt da det ligger utenfor mitt interessefelt. Skulle jeg gått inn og fortalt hvor lite intressert jeg er i nettopp disse emnene. Nope. Da hopper vi bare videre til noe som er i min gate. Tror de fleste gjør nettopp det.

Det går rask mot Sjøen for Alle. Håper flere av dere stikker innom standen til Båtens Verden. Jeg er der fra åpningsdagen til fredag formiddag.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Er du der på VIP åpningen tirsdag 17. mars kl. 17 - 22? Mulig jeg stikker innom en tur da (pluss senere også) da jeg har fått innbydelse med fri adgang da. Da er det jo gratis velkomstdrink!! og stort show.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Svart (redigert)

Da møtes vi Lars. Hyggelig å se deg igjen. Nå nærmer alt seg med stormskritt.

bilde

I dag forsvant burkaen og den nye biminitoppen ble prøvd ut. I morgen kommer et nytt trekk som skal rundt toppen når den ikke er i bruk. Må en tur til Doxa i morgen.

Er det noen som ønsker billetter til Sjøen for Alle så send meg en IM og oppgi antall billetter samt e-postadresse. Skal se hva jeg kan få til.

Redigert av Astor (see edit history)

Nei det er sant som du sier, ikke noe blad kan konkurrere med hverken aktivitet eller den kunnskapen som er her på dette forumet. Dette båtbladet burde kunne kjøpe reklameplass her på forumet istedenfor din skjulte reklame. Du putter litt for mye reklame inn i dine tråder. Jeg er vant med at resultater fra de forskjellige produktene som testes vises frem her på forumet og ikke bare henvisninger til et båtblad.

Men det er viktig å gjøre folk oppmerksom på at de gjør en svært god jobb, mer enn forventet i mange tilfeller. Lykke til med avstemningen.

• 3 måneder senere...

bilde

Der kom bildet på plass.

En godt fornøyd Berit på "Borgen" med hedersbevisning, t-skjorter og diplom.

Nå oppfordrer vi Baatplassens medlemmer til å følge med og merke seg ut en havnevert som fortjener Årets Havnevert 2015. 

Båtens verden kommer tilbake med dette ut på vinteren.

Nå skal vi kose oss i sommer og samle gode minner på vår ferd.

Skulle noen av dere få lyst til å titte på bladet vårt så har vi alltid noen ekstra blader ombord i Astor. Bare gi oss et vink!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...