jensemann2 Startet 3.Mars.2015 Del på Facebook Startet 3.Mars.2015 Jeg hadde biltema anoder på drevet før. De holdt 2 sesonger, da var de ca 50 % tært så jeg byttet de ut med Quicksilver originale anoder til dobbel pris i fjor vår. Båten lå på vannet fra mai til september og på de 4-5 månedene var anodene over 50 % tært. Tror ikke jeg tar sjansen på biltema anoder igjen.. eller hva mener folket? Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 3.Mars.2015 Del på Facebook Svart 3.Mars.2015 Jeg vurderer å prøve dem i kommende sesong, men blir skeptisk når jeg leser hva du har erfart med Biltema. Selv om de koster halvparten av hva originale koster, er det peanuts i det store bildet. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 3.Mars.2015 Del på Facebook Svart 3.Mars.2015 -men anoder skal jo tæres bort. Det er jo det som beskytter alt annet metall. Dessuten kan det være lokale variasjoner fra år til år. -ikke ment som absolutt pro BT ... Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 3.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mars.2015 Ja det var poenget mitt og Eureka. Men jeg kommer nok ikke til å kjøpe Biltema igjen Sitér dette innlegget Link to post
Maruma Svart 3.Mars.2015 Del på Facebook Svart 3.Mars.2015 Jeg bruker Biltema anoder. Den runde foran propellen er så å si helt oppspist etter en sesong. Klossen på sjoldet går to sesonger. Er helt beroliget og kjøper Biltema i år og Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 3.Mars.2015 Del på Facebook Svart 3.Mars.2015 Jeg bruker Biltema anoder. Den runde foran propellen er så å si helt oppspist etter en sesong. Klossen på sjoldet går to sesonger. Er helt beroliget og kjøper Biltema i år og Samme erfaring, og samme konklusjon. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.