BÅT!! Startet 5.Mars.2015 Del på Facebook Startet 5.Mars.2015 Har ein 200 watts cd spiller og har to små høyttalere, men er ikkje bra lyd i. Nokon som har nokon bra høyttalere, gjerne link :) Det er ein rib med kun mulighet til å feste dei i under ratte eller på bøyla bak!! Nokon som har høyttalere med god lyd til ein fornuftig pris??? Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 5.Mars.2015 Del på Facebook Svart 5.Mars.2015 maritim i arendal Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 6.Mars.2015 Del på Facebook Svart 6.Mars.2015 Jeg prioriterte høy lyd framfor fin lyd. Fin lyd er vanskelig i båt. Høy lyd er kjekt så man hører musikken når man kjører. Landet på kicker 6", som egentlig er 6,5".. Ikke prøvd de men lest litt tester.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
BÅT!! Svart 8.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2015 Enig at det er bedre å ha høg lyd framfor fin lyd, men nokon som har forslag?? link?? Sitér dette innlegget Link to post
Bidevind Svart 8.Mars.2015 Del på Facebook Svart 8.Mars.2015 Hodetelefoner, Da kan du spille så høyt du vil uten å forstyrre noen andre. Samtidig kan du få god lyd også. Sitér dette innlegget Link to post
BÅT!! Svart 8.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2015 Har cd spiler og høytalere fra før og vil se om eg kan få nokon med litt bedre lyd i!! Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 8.Mars.2015 Del på Facebook Svart 8.Mars.2015 Om mulig så monter dem så de peker mot deg forfra, ikke bakfra. Monteres de på bøyla bak må de jobbe mot fartsvinden, og du ender opp med å spille for hele fjorden for å høre noe selv. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Svensk Svart 8.Mars.2015 Del på Facebook Svart 8.Mars.2015 DLS eller Rocford inte billigast men låter kanon. Sitér dette innlegget Link to post
BÅT!! Svart 14.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 Andre forslag på høytalere? Takk for forslaga så langt Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 14.Mars.2015 Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 http://m.ebay.com/itm/161381070753?nav=SEARCH Samme som mine, men jeg har uten lys.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
BÅT!! Svart 14.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 Helst i Norge :) Så slepper eg toll osv :) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 14.Mars.2015 Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 Slipper vel ikke uansett.. Kan slippe ved import.. Ikke alltid regning kommer.. Synes ikke utvalget er såå bra i Norge.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
BÅT!! Svart 15.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2015 Enig der, men dei her:https://www.maritim.no/boss-hoytaler-mr60-200-watt#.VQU2fPyG-So såg greie ut til prisen veit ikkje korleis dei spiller, men visst eg har to framme og ein på kvar side?? Sitér dette innlegget Link to post
BÅT!! Svart 15.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2015 Er høttalerane på den første linken dårlegare enn disse https://www.maritim.no/hoyttaler-6-1-2-65w-coaxial-slver-marine#.VQU4zvyG-So Sitér dette innlegget Link to post
pam Svart 15.Mars.2015 Del på Facebook Svart 15.Mars.2015 Vil foreslå Clarion, gode højtalere, lyder fint og er ikke for dyre, men kvaliteten er bestemt bedre end mange af de andre "no name" mærker. Vær obs på at vandtæt ikke er helt vandtæt, og at en højtaler der er udsat for vejr og vind ikke holder i mange år, membranerne bliver hurtigt møre. Sitér dette innlegget Hilsen Peter Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere projekter Projekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT ja, ja - jeg kommer fra Danmark. ;) skilsoyachts på facebook Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.