Druscilla Startet 6.Mars.2015 Del på Facebook Startet 6.Mars.2015 Hei, er det noen som har info om Joda 440? Finner ikke noe om denne på nettet. Gode/dårlige erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
Druscilla Svart 6.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2015 https://baatplassen.no/bildearkiv/33/33240/joda440.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 6.Mars.2015 Del på Facebook Svart 6.Mars.2015 Hmm! Ingen info overhodet om denne båten på inter nettet, er du sikker på at det er en Joda ? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Druscilla Svart 6.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2015 Tja, er i alle fall det som er trykt på skroget, se bildet. Noen tror den het Risør el Lyngør 15' også. Innvendig kan midt-tofta flyttes i flere alternative hakk for langskips justering. Sitér dette innlegget Link to post
Druscilla Svart 6.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2015 https://baatplassen.no/bildearkiv/33/33240/1425680401.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 6.Mars.2015 Del på Facebook Svart 6.Mars.2015 Ja ser det nå forhåpentligvis er det noen som har hatt denne båttypen før og kan uttale seg Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Kapteinnorge Svart 11.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2015 Hei, jeg er også på utkikk etter info om denne båten. Jeg har nettopp kjøpt en Lyngør 15 som mangler plate som viser ce-godkjenning, max hk, personer etc. Noen som vet hvem som produserer denne båten? Jeg kontaktet Joda og de bekreftet at det var deres støpeform opprinnelig, men de visste ikke hvem som eide den nå. Jeg har også funnet en finn.no annonse fra 2014 av samme båt, som var ny, så det tyder på atden produseres fortsatt. Setter pris på all info jeg kan få. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.