Regal 233 xl Startet 6.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 6.Mars.2015 Har et Volvo Penta 290 DP drev som jeg skulle ha byttet belger og tatt service på. Noen som vet hvor en kan få gjort dette i Bergen omeng? Evt hvor mye arbeid er det og gjøre det selv? Hva er typiske feller en kan gå i om en ikke har gjort dette selv før? Hva koster deler og hvor lang tid vil det ta? Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Thomas Svart 7.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2015 (redigert) Er det virkelig ingen i Bergensområdet som kan gi et tips på hvor man kan få dette gjort...? Bor på østlandet selv... Redigert 7.Mars.2015 av Kaptein Thomas (see edit history) Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Camarque44 Svart 7.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2015 Hei. Det er ikke vanskelig å gjøre selv. Ligger flere forklaringer her inne. Jeg visste heller ikke hvordan det skulle gjøres, men med flere gode råd og bilder her inne, var det ingen sak. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Oystein Ny Svart 7.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2015 og søk i youtube, mye bra der. Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 7.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2015 Har hatt veldikehold på mine båter her: http://www.fritidsbaat.no Nå med nye eiere men forsatt en seriøs aktør Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Bergen dørk Svart 7.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2015 (redigert) Utover dette får du denne type service på minst 3 steder i Dolviken/Søreide: - Bjordal og Madsen - Norsk Båtsenter - Bergen Marine Oppfatter alle disse som seriøse, men har ikke peiling på pris. Redigert 7.Mars.2015 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Regal 233 xl Svart 8.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2015 Takk for svar folkens. For informasjon om noen andre lurer så fikk jeg pris hos Bjordal og Madsen, ca 7000kr. I denne prisen ligger arbeid, deler og opptak av båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.