bergetun Startet 6.Mars.2015 Del på Facebook Startet 6.Mars.2015 Er det noe som vet hvor jeg kan få kjøpt "sidestep" til en Bavaria sport Sitér dette innlegget Link to post
HansH Svart 7.Mars.2015 Del på Facebook Svart 7.Mars.2015 Prøv å ringe til Bavaria Motorbåt Norge AS i Leangbukta. Om ikke de har selv så vet de sikkert hvem som skaffer. Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 7.Mars.2015 Del på Facebook Svart 7.Mars.2015 Jeg har en følelse av at denne på bildet er godt håndverk utført av eier.Naboen på brygga monterte noe lignende på sin Bav 37, men jeg vet han måtte tilpasse ved å sveise på røret på den ene siden. Jeg tror han kjøpte trinnene han brukte som utgangspunkt hos Best Marine. Sitér dette innlegget Link to post
Erica100 Svart 7.Mars.2015 Del på Facebook Svart 7.Mars.2015 Det lurer jeg også på :) Sitér dette innlegget Link to post
Engers Svart 10.Mars.2015 Del på Facebook Svart 10.Mars.2015 Jeg spurte Bavaria i Leangbukta, men de hadde ikke. Og de visste heller ikke om hvor det er å få tak i lenger. Hvis du skulle finne noen som har dette, ville jeg sette stor pris på om jeg kunne få beskjed om det. Har lyst på dette til min 33 sport Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.